Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
Chuťovky z Pinterestu
I tentokrát přinášíme pár obrázků zajímavých realizací, které jsme během začátku roku objevili na Pinterestu.
Tyto i další zajímavé instalace naleznete na « Nejnovější«...10...1617181920...»» Nejstarší
Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch
![11](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2021/02/11.jpg)
Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov. V obou případech jsme skvěle využili prostor a vypíchli hlavní myšlenku, kterou chtěl klient s danými nápoji spojit – jedno dvoupaletí přibližovalo prostředí baru a v rámci druhého jsme podtrhli proces výroby a destilace. Obě vystavení spojuje množství reálných prvků, které celý koncept nejen příjemně oživily, ale dodaly mu i na estetičnosti.
Výzva pro celý tým
Takto kompaktní zadání nejsou v naší praxi zcela běžná. Obvykle se klient v prezentaci zaměřuje pouze na jeden produkt, popřípadě na jednu produktovou skupinu, která si je designově velmi blízká a liší se například jen v různých příchutích. „Možnost vyzkoušet si propagovat na jednom vystavení hned několik jedinečných výrobků pro nás byla opravdu skvělou, novou výzvou. Tím, že jsme na straně jedné podtrhovali způsob výroby a na straně druhé hlavní suroviny výroby, jsme od sebe vystavení oddělili a zároveň je podprahově propojili. Takže by obě mohla působit zvlášť, ale tvoří i skvělý celek,“ popisuje myšlenku designu náš projektový manažer Miroslav Obrátil.
Pozitivní reakce od klienta i odborníků
Zpětná vazba od klienta byla velmi přívětivá. V rámci kampaně nového konceptu Stocku, a to uvedení na trh novinek Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka, jsme vytvořili celou řadu POS vystavení. Jedním z nich bylo již zmiňované čtyřpaletí a bylo to vystavení, které se těšilo největší popularitě – když tedy vynecháme dvoupaletí prémium, které se stalo vítězem kategorie alkoholických nápojů v oborové soutěži POPAI Awards 2020.
Celkem jsme na trh pro Stock Plzeň a.s. uvedli 16 kusů vystavení, která byla umístěna v prodejnách Kaufland. I přes velkou rozmanitost jednotlivých detailů je vystavení stále celkem jednoduše rozložitelné, a je tedy možné ho v budoucnu využít i na jiných prodejnách.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY