POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Propojení dvou různých konceptů Stock slavilo úspěch

Čtyřpaletí pro Stock Plzeň a.s. bylo opravdovou výzvou, slučovalo v sobě totiž prezentaci dvou naprosto odlišných konceptů. Na jedné straně to byly dvě nové tváře rozšiřující rodinu Božkov Republica, a to rumový elixír Božkov Republica Espresso a vodka z cukrové třtiny Božkov Republica Vodka, na druhé straně pak klasika – starý dobrý Fernet Stock Božkov. V obou případech jsme skvěle využili prostor a vypíchli hlavní myšlenku, kterou chtěl klient s danými nápoji spojit – jedno dvoupaletí přibližovalo prostředí baru a v rámci druhého jsme podtrhli proces výroby a destilace. Obě vystavení spojuje množství reálných prvků, které celý koncept nejen příjemně oživily, ale dodaly mu i na estetičnosti.

Výzva pro celý tým
Takto kompaktní zadání nejsou v naší praxi zcela běžná. Obvykle se klient v prezentaci zaměřuje pouze na jeden produkt, popřípadě na jednu produktovou skupinu, která si je designově velmi blízká a liší se například jen v různých příchutích. „Možnost vyzkoušet si propagovat na jednom vystavení hned několik jedinečných výrobků pro nás byla opravdu skvělou, novou výzvou. Tím, že jsme na straně jedné podtrhovali způsob výroby a na straně druhé hlavní suroviny výroby, jsme od sebe vystavení oddělili a zároveň je podprahově propojili. Takže by obě mohla působit zvlášť, ale tvoří i skvělý celek,“ popisuje myšlenku designu náš projektový manažer Miroslav Obrátil.

Pozitivní reakce od klienta i odborníků
Zpětná vazba od klienta byla velmi přívětivá. V rámci kampaně nového konceptu Stocku, a to uvedení na trh novinek Božkov Republica Espresso a Božkov Republica Vodka, jsme vytvořili celou řadu POS vystavení. Jedním z nich bylo již zmiňované čtyřpaletí a bylo to vystavení, které se těšilo největší popularitě – když tedy vynecháme dvoupaletí prémium, které se stalo vítězem kategorie alkoholických nápojů v oborové soutěži POPAI Awards 2020.

Celkem jsme na trh pro Stock Plzeň a.s. uvedli 16 kusů vystavení, která byla umístěna v prodejnách Kaufland. I přes velkou rozmanitost jednotlivých detailů je vystavení stále celkem jednoduše rozložitelné, a je tedy možné ho v budoucnu využít i na jiných prodejnách.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This