POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí zvířata Purina od společnosti Nestlé připravuje ke dni koček aktivity pro nakupující téměř ve všech řetězcích. V Globusu byla snaha vytvořit aktivitu na míru spojenou se slevovou knížkou. „Globus často dává více prostoru k realizaci. Chceme být hraví, protože takoví majitelé koček jsou. Proto jsme se rozhodli udělat kočičí party,“ popisuje vznik projektu Lenka Vašutová, Trade Marketing Manager Nestlé Purina. S týdenním vystavením byla spojena dlouhodobá letáková akce trvající 4 měsíce využívající kuponovou knížku se slevami na každý týden.

Kategorie domácích mazlíčků je obecně specifická emocemi, a právě u koček se s nimi dobře pracuje. Nestlé proto z představených návrhů zvolilo myšlenku kočičího světa. Vystavení je pojato jako velká kočičí prolézačka. Zajímavé je, že je celá jen z kartonu, což ukazuje, co vše se z tohoto materiálu dnes dá vyrobit. Dostali jsme na starost design a instalaci na 14 prodejnách řetězce. Projekt byl časově náročný, na realizaci bylo od zadání do instalace 5 týdnů. O to více byla důležitá dobrá koordinace všech stran.
Záměrem vystavení bylo přilákat cílovou skupinu majitelů koček. Tomu je přizpůsobena štědrá velikost podporující viditelnost a dominanci celé aplikace v prostředí hypermarketů. „Chtěli jsme nakupující motivovat, aby u vystavení strávili co nejvíce času. K tomu slouží fotografie a další detaily, které nabádají k prohlédnutí vystavení ze všech stran,“ říká Zdeňka Ryšavá z Trade marketingu Nestlé Purina. Záměrem bylo zprostředkovat zákazníkům promoční akci originálním a zábavným způsobem. Slevy jsou dostupné pouze s kupony, které si lidé vyzvedli v týdnu dne koček. „Měli jsme v úmyslu umožnit zákazníkům plánovat předem. Globus je totiž místem nákupu na týden nebo i delší dobu. A to právě umožnila slevová knížka,“ vysvětluje Zdeňka Ryšavá.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This