Paletové ostrovy Budějovický Budvar

Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…

Shop in shop Nikon v Alza

Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…

Sales promo v hobby marketech

O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…

Nová firemní strategie

Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…

Vůně

Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…

Elektrotechnické inovace

Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…

Purina od Nestlé oslavila se zákazníky Globusu den koček

Značka zvířecích krmiv Purina společnosti Nestlé letos na začátku srpna slavila den koček. V Globusu jsme spolu s Nestlé připravili originální hravé vystavení lákající na dlouhodobou slevovou akci.

Značka krmiv pro domácí zvířata Purina od společnosti Nestlé připravuje ke dni koček aktivity pro nakupující téměř ve všech řetězcích. V Globusu byla snaha vytvořit aktivitu na míru spojenou se slevovou knížkou. „Globus často dává více prostoru k realizaci. Chceme být hraví, protože takoví majitelé koček jsou. Proto jsme se rozhodli udělat kočičí party,“ popisuje vznik projektu Lenka Vašutová, Trade Marketing Manager Nestlé Purina. S týdenním vystavením byla spojena dlouhodobá letáková akce trvající 4 měsíce využívající kuponovou knížku se slevami na každý týden.

Kategorie domácích mazlíčků je obecně specifická emocemi, a právě u koček se s nimi dobře pracuje. Nestlé proto z představených návrhů zvolilo myšlenku kočičího světa. Vystavení je pojato jako velká kočičí prolézačka. Zajímavé je, že je celá jen z kartonu, což ukazuje, co vše se z tohoto materiálu dnes dá vyrobit. Dostali jsme na starost design a instalaci na 14 prodejnách řetězce. Projekt byl časově náročný, na realizaci bylo od zadání do instalace 5 týdnů. O to více byla důležitá dobrá koordinace všech stran.
Záměrem vystavení bylo přilákat cílovou skupinu majitelů koček. Tomu je přizpůsobena štědrá velikost podporující viditelnost a dominanci celé aplikace v prostředí hypermarketů. „Chtěli jsme nakupující motivovat, aby u vystavení strávili co nejvíce času. K tomu slouží fotografie a další detaily, které nabádají k prohlédnutí vystavení ze všech stran,“ říká Zdeňka Ryšavá z Trade marketingu Nestlé Purina. Záměrem bylo zprostředkovat zákazníkům promoční akci originálním a zábavným způsobem. Slevy jsou dostupné pouze s kupony, které si lidé vyzvedli v týdnu dne koček. „Měli jsme v úmyslu umožnit zákazníkům plánovat předem. Globus je totiž místem nákupu na týden nebo i delší dobu. A to právě umožnila slevová knížka,“ vysvětluje Zdeňka Ryšavá.
Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This