Vezeme dvě zlaté medaile z POPAI Euro Awards 2019
Celkem pět medailových umístění jsme vybojovali na finále světové soutěže POPAI Euro Awards, ve kterém mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy. Proměnili jsme všech pět březnových nominací.
Šlápněte do pedálů! Birell novým vystavením láká na letní pohodu
Jak upozornit zákazníky, že nealkoholické osvěžení pro letní parné dny najdou i v pivním oddělení supermarketu Birell k tomu od začátku května využívá nové regálové čelo, které jsme vyrobili.
Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne
„Táto kampaň je pre nás highlightom roka. Je spojená s F1 road trip videom naprieč Českom a Slovenskom ‚From castle to castle‘, ktoré práve uzrelo svetlo sveta. Preto sme chceli aj do in-storu priniesť niečo extra, vystavenie, pri ktorom by sa zákazník zastavil a vnímal prémiovosť našej značky,“ hovorí Petra Diamond, Head of Trade Marketing CZ/SK v Red Bull Česká republika.
Cieľom bolo vytvoriť zaujímavú in-store komunikáciu spojenú s Red Bull Racing, zameranú na československý trh. Ide celkovo o päť variantov od štyroch paliet po čelá a chladničky, ktoré spája strategická linka spájajúca prvky formuly 1 a dominánt oboch krajín. Projekt má veľké nároky na logistiku: celkovo 86 kusov vystavenia sa postupne od júna do augusta vystrieda v predajniach reťazcov Globus, Albert, Tesco, Kaufland, Coop a ďalších a tiež na vybraných čerpacích staniciach MOL a Slovnaft.
Dizajnéri Dago prišli s piatimi rôznymi konceptmi, z ktorých Red Bull vybral jeden finálny. V ňom je použité pestré spektrum materiálov od kartónu cez celoplastové vystavenia až po zostavy s dreveným telom obohatené o kovové konštrukcie predstavujúce imitáciu cieľových brán pretekárskych okruhov. Všetko je doplnené o elektrické osvetlenie kľúčových vizuálov, LCD displeja a svietiace semafory. „Vzhľadom na počet vystavení a variantov na mieru pre konkrétne predajne je to pre nás prelomový projekt. Počas vývoja sme vytvorili aj prototyp kartónovej formuly, nakoniec však dostala prednosť iná verzia kvôli väčšej kapacite na vystavené produkty,“ opisuje Jakub Petráš, Project Manager Dago.
„Prvá spätná väzba je veľmi pozitívna. Kontaktujú nás predajne a reťazce a žiadajú o umiestnenie týchto prémiových vystavení. Pritom niektoré z nich o ne pôvodne vôbec nejavili záujem,“ dopĺňa Petra Diamond z Red Bull Česká republika.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY