Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Red Bull prechádza s formulou 1 české a slovenské predajne

„Táto kampaň je pre nás highlightom roka. Je spojená s F1 road trip videom naprieč Českom a Slovenskom ‚From castle to castle‘, ktoré práve uzrelo svetlo sveta. Preto sme chceli aj do in-storu priniesť niečo extra, vystavenie, pri ktorom by sa zákazník zastavil a vnímal prémiovosť našej značky,“ hovorí Petra Diamond, Head of Trade Marketing CZ/SK v Red Bull Česká republika.

Cieľom bolo vytvoriť zaujímavú in-store komunikáciu spojenú s Red Bull Racing, zameranú na československý trh. Ide celkovo o päť variantov od štyroch paliet po čelá a chladničky, ktoré spája strategická linka spájajúca prvky formuly 1 a dominánt oboch krajín. Projekt má veľké nároky na logistiku: celkovo 86 kusov vystavenia sa postupne od júna do augusta vystrieda v predajniach reťazcov Globus, Albert, Tesco, Kaufland, Coop a ďalších a tiež na vybraných čerpacích staniciach MOL a Slovnaft.

Dizajnéri Dago prišli s piatimi rôznymi konceptmi, z ktorých Red Bull vybral jeden finálny. V ňom je použité pestré spektrum materiálov od kartónu cez celoplastové vystavenia až po zostavy s dreveným telom obohatené o kovové konštrukcie predstavujúce imitáciu cieľových brán pretekárskych okruhov. Všetko je doplnené o elektrické osvetlenie kľúčových vizuálov, LCD displeja a svietiace semafory. „Vzhľadom na počet vystavení a variantov na mieru pre konkrétne predajne je to pre nás prelomový projekt. Počas vývoja sme vytvorili aj prototyp kartónovej formuly, nakoniec však dostala prednosť iná verzia kvôli väčšej kapacite na vystavené produkty,“ opisuje Jakub Petráš, Project Manager Dago.

„Prvá spätná väzba je veľmi pozitívna. Kontaktujú nás predajne a reťazce a žiadajú o umiestnenie týchto prémiových vystavení. Pritom niektoré z nich o ne pôvodne vôbec nejavili záujem,“ dopĺňa Petra Diamond z Red Bull Česká republika.

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This