Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku

Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody. Jedná se o osvědčený postup přípravy POS.  Kampaň, na kterou můžete narazit až do června, využívá ke své propagaci dvoupaletí z plastu i kartonu a endcapy.  

Aktivace ve vybraných prodejnách Globus a Ronia obsahuje celkem 17 dvoupaletí a 11 endcapů. Vizuály kampaně lákají zákazníky na limitovanou edici nápoje s příchutí meruňky a jahody. Většina vystavení byla nasazena již loni a nyní proběhla výměna vizuálů.

 „Vývoj konstrukce a výroba nosných prvků představují největší náklady. Opětovné používání nosičů je dobrou cestou, jak POS materiály využívat efektivně. Tímto způsobem je potřeba několik dalších let pouze zajišťovat rebranding nosičů,“ vysvětluje Jakub Petráš, project manager DAGO.

Nad rámec této kampaně připravila komunikační agentura Dago také dvě atypická permanentní vystavení určená na prodejny Globus Brno a České Budějovice. Tato vystavení jsou výjimečná tím, že jsou svým designem přímo přizpůsobené konkrétnímu umístění.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This