Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry
Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.
Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny
Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.
Vůně Fernet Stock se line obchody řetězců Makro a Ahold
Pro předního výrobce lihovin Stock jsme vyrobili nové vystavení k propagaci jeho Fernetu Stock. Od konce března ho využívá v řetězci Makro a jeho hlavním cílem je představit novou láhev v moderním designu.
Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací
Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.
Více ukázek naší práce a intenzivnější komunikace. Spustili jsme nový web
Naše webové stránky dostaly nový, modernější vzhled a strukturu. Přibyly některé prvky, díky kterým budeme moci návštěvníkům webu lépe prezentovat naše projekty. Nový web nám umožní lépe vysvětlit náš přístup a to, co děláme.
Tullamore D.E.W. předvedlo v prodejnách Tesco svůj nový vizuál
Nové paletové vystavení irské whiskey Tullamore D.E.W. jsme zhotovili ve spolupráci s naším klientem a předním výrobcem lihovin Rémy Cointreau. Bylo umístěno ve vybraných prodejnách Tesco CZ a SK.
Captain Morgan je dle poroty portálu Místoprodeje.cz realizací roku 2018
Naše vystavení pro ikonický rum Captain Morgan zvítězilo v anketě o nejlepší reklamní instalaci roku 2018. Uspělo mezi řadou silných soupeřících projektů. Výhra v soutěži, kterou pořádá portál Místoprodeje.cz, potvrdila, že…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Regálové čelo Cappy láká na snídani
![Cappy vizualizace](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2020/05/Cappy-vizualizace.jpg)
Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.
Výrobce a distributor džusů Cappy, společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o., na jehož straně projekt řídil channel development manager Martin Zelený, si za cíl pro nové vystavení stanovil rozšíření povědomí o značce. Rovněž chtěl podpořit prodeje.
Hlavní komunikační linka se schovává v kombinaci vystavených džusů, ovoce a pečiva. Právě ty mají navodit atmosféru snídaně a připomenout, že k prvnímu jídlu dne nepatří jenom káva či čaj, ale také ovocný džus. „Na nakupujícího působí klíčový vizuál v levé části čela se sloganem ‚Začni svůj den s chutí!‘. Právě ten oslovuje zákazníka přímo a podněcuje ho k nákupu pro konkrétní příležitost,“ popisuje mechaniku vystavení náš projektový manažer Jan Slabý.
Z použitých materiálů zaujímají největší část laminované desky a plastové prvky. Ve spodní části čela napravo stojí menší praktická chladnička, která umožňuje sáhnout po vychlazeném nápoji k okamžité konzumaci. To kolemjdoucí zaručeně ocení během horkých letních měsíců.
Regálové čelo zdobí i květiny na vrchní polici a stylové svítící lampičky, které visí z vrchního panelu dolů. „Ačkoliv se na první pohled jedná o drobnosti, odvádějí tyto detaily dobrou službu, neboť efektivně dotvářejí přátelskou atmosféru a zvyšují šanci, že zákazník ke stojanu přistoupí, začne zboží zvažovat a posléze ho nakoupí. Celková prémiovost vystavení podporuje také vnímanou kvalitu vystavených produktů a značky,“ dodává Jan Slabý.
Momentálně toto permanentní regálové čelo láká v pražské prodejně řetězce Tesco. Podle toho, jak si ho nakupující oblíbí, ho možná budeme vyrábět i v dalších provedeních.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY