Prodejní demo jednotka Huawei
Prodejní demo jednotka Huawei – play table. Společnost Huawei se ve spolupráci s naší společností rozhodla posílit in-store prezentaci svých výrobků v prodejně internetového prodejce Alza.
Za tímto účelem jsme navrhli, vyrob…
Paletové ostrovy Budějovický Budvar
Dekorace paletových ostrovů Budějovický Budvar. Pro společnost Budějovický Budvar jsme navrhli a vyrobili projekt tří specifických dekorací paletových ostrovů. Jednalo se o dekoraci jedné palety s maximální visibilitou při…
Shop in shop Nikon v Alza
Nový projekt – Shop in shop Nikon v Alza. Naše společnost DAGO Vám představuje novou realizaci sofistikovaného shop in shopu Nikon, který jsme vyrobili a nainstalovali v prodejně Alza Bratislava. Zatímco většina podobných p…
ŠKOLENÍ – DAGO
Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z…
Sales promo v hobby marketech
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robe…
Nová firemní strategie
Na celofiremní konferenci jsme představili novou firemní strategii na příštích 5 let. Jejím základem je zejména zvyšování firemního know how v oblasti POP/POS, profilace jako znalostní firma a kromě stabilního růstu a akviz…
Vůně
Společnost DAGO přichází s řadou novinek, které rozšiřují stávající nabídku našich produktů, a zákazníkům tak nabízíme mnohem širší uplatnění jejich nápadů a možností, jaké typy POP materiálu umístit, jak ještě více upoutat p…
Elektrotechnické inovace
Přicházíme na trh s funkčními a cenově dostupnými elektrotechnickými a elektronickými součástkami, které lze integrovat do tradičních POP prostředků.
Jedná se o motorické součástky zabezpečující pohyb nebo rotaci, speciální…
Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.
Výrobce a distributor džusů Cappy, společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o., na jehož straně projekt řídil channel development manager Martin Zelený, si za cíl pro nové vystavení stanovil rozšíření povědomí o značce. Rovněž chtěl podpořit prodeje.
Hlavní komunikační linka se schovává v kombinaci vystavených džusů, ovoce a pečiva. Právě ty mají navodit atmosféru snídaně a připomenout, že k prvnímu jídlu dne nepatří jenom káva či čaj, ale také ovocný džus. „Na nakupujícího působí klíčový vizuál v levé části čela se sloganem ‚Začni svůj den s chutí!‘. Právě ten oslovuje zákazníka přímo a podněcuje ho k nákupu pro konkrétní příležitost,“ popisuje mechaniku vystavení náš projektový manažer Jan Slabý.
Z použitých materiálů zaujímají největší část laminované desky a plastové prvky. Ve spodní části čela napravo stojí menší praktická chladnička, která umožňuje sáhnout po vychlazeném nápoji k okamžité konzumaci. To kolemjdoucí zaručeně ocení během horkých letních měsíců.
Regálové čelo zdobí i květiny na vrchní polici a stylové svítící lampičky, které visí z vrchního panelu dolů. „Ačkoliv se na první pohled jedná o drobnosti, odvádějí tyto detaily dobrou službu, neboť efektivně dotvářejí přátelskou atmosféru a zvyšují šanci, že zákazník ke stojanu přistoupí, začne zboží zvažovat a posléze ho nakoupí. Celková prémiovost vystavení podporuje také vnímanou kvalitu vystavených produktů a značky,“ dodává Jan Slabý.
Momentálně toto permanentní regálové čelo láká v pražské prodejně řetězce Tesco. Podle toho, jak si ho nakupující oblíbí, ho možná budeme vyrábět i v dalších provedeních.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY