Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy. Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Výrobce a distributor džusů Cappy, společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o., na jehož straně projekt řídil channel development manager Martin Zelený, si za cíl pro nové vystavení stanovil rozšíření povědomí o značce. Rovněž chtěl podpořit prodeje.

Hlavní komunikační linka se schovává v kombinaci vystavených džusů, ovoce a pečiva. Právě ty mají navodit atmosféru snídaně a připomenout, že k prvnímu jídlu dne nepatří jenom káva či čaj, ale také ovocný džus. „Na nakupujícího působí klíčový vizuál v levé části čela se sloganem ‚Začni svůj den s chutí!‘. Právě ten oslovuje zákazníka přímo a podněcuje ho k nákupu pro konkrétní příležitost,“ popisuje mechaniku vystavení náš projektový manažer Jan Slabý.

Z použitých materiálů zaujímají největší část laminované desky a plastové prvky. Ve spodní části čela napravo stojí menší praktická chladnička, která umožňuje sáhnout po vychlazeném nápoji k okamžité konzumaci. To kolemjdoucí zaručeně ocení během horkých letních měsíců.

Regálové čelo zdobí i květiny na vrchní polici a stylové svítící lampičky, které visí z vrchního panelu dolů. „Ačkoliv se na první pohled jedná o drobnosti, odvádějí tyto detaily dobrou službu, neboť efektivně dotvářejí přátelskou atmosféru a zvyšují šanci, že zákazník ke stojanu přistoupí, začne zboží zvažovat a posléze ho nakoupí. Celková prémiovost vystavení podporuje také vnímanou kvalitu vystavených produktů a značky,“ dodává Jan Slabý.

Momentálně toto permanentní regálové čelo láká v pražské prodejně řetězce Tesco. Podle toho, jak si ho nakupující oblíbí, ho možná budeme vyrábět i v dalších provedeních.

Váš tým Dago

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This