Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA

V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály.   Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš.       1. For art’s sake   Mezi zajímavé řešení prodejního místa...

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prodejny mají za cíl vytvořit útulný dojem zvoucí zákazníky k návštěvě.

Nestlé chtělo prodejnu zatraktivnit a současně v ní přehledně prezentovat celé portfolio svých produktů. Kompletní remodelling firemní prodejny byl pro nás velice zajímavý úkol. Bylo potřeba vytvořit neutrální design, který vhodně podpoří, zpřehlední a zároveň sjednotí všechny vystavené kategorie a značky Nestlé. Přes relativně malou velikost prodejna nepůsobí stísněně. Materiálová kombinace lamina se dřevem interiér dostatečně prosvětlila, provzdušnila a zatraktivnila.

Výlohu a vstup jsme vytvořili s úmyslem navodit prémiovou atmosféru. S tou ladí také prosvětlené logo společnosti v dřevěném provedení. Dominantním prvkem interiéru je pult s pokladnou propojený s kávovou sekcí. Po obvodě prodejny jsou instalovány regály s jednotlivými kategoriemi produktů. V prostoru se nacházejí ostrůvky, u nichž lze měnit vizuály a obsah podle toho, jak Nestlé bude v průběhu roku obměňovat aktuálně prodávaný sortiment. Veškeré zařízení včetně regálového systému jsme vyvinuli prodejně na míru. Velkou pozornost jsme věnovali ergonomii a orientaci zákazníka. Výsledkem je moderní interiér, který působí útulně a láká k první návštěvě i opakovanému nákupu.

Váš DAGO team

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This