Analogové realizace opět předmětem zájmu

Pařížský veletrh příliš technologických inovací neukázal. Kreativita spočívala především v originálním designu a kombinacích materiálů.

Veletrh Marketing Point de Vente (MPV) si tradičně „vystačil“ s jedním pavilonem v pař…

Opojení technologiemi polevilo, prim hraje autenticita

Z naší návštěvy veletrhu Globalshop bylo zřejmé, že adorace digitálními technologiemi ochladla.
Veletrh Globalshop, jenž se letos z Las Vegas přestěhoval zpět do Chicaga, vyzařoval o poznání méně nadšení z digitálních techn…

Metaxa v retailu rozvíjí značku

Značka řeckých destilátů Metaxa přišla s vystavením v prodejnách Globus. Vedle podpory prodeje se zaměřuje na budování značky. Letošní rok je k tomu dobrá příležitost, neboť Metaxa prochází změnou vizuální identity. Připrav…

POPAI Euro Awards Paris: 5 našich projektů ve finále

Na úterním vyhlášení letošních POPAI Awards Paris jsme jako jediná česká firma získali 5 nominací našich projektů. Přihlášeno bylo 313 projektů ze 46 kategorií (loni 277 realizací ve 37 kategoriích). Finále proběhne v červn…

BIG SHOCK! dakarský adrenalin

Značka energetického nápoje BIG SHOCK! připravila pro zákazníky soutěž, v níž mohou vyhrát projížďku v závodním speciálu, který se letos účastnil Rallye Dakar. Na soutěž láká dvoupaletové vystavení s kartonovou maketou závo…

Remodelling Nestlé podnikové prodejny

Společnost Nestlé provedla remodelling své podnikové prodejny v Praze Modřanech. Zadání usilovalo o inovativní řešení, které zvládne ještě lépe reprezentovat společnost a její produkty. Kombinace materiálů i rozvržení prode…

Vychází kniha Marketingová komunikace v místě prodeje

Představujeme Vám novou knihu Marketingová komunikace v místě prodeje, která mapuje oblasti POP komunikace a Shopper Marketingu. Autorem je náš Managing partner Daniel Jesenský s týmem spoluautorů.

Tato v našem oboru uniká…

Adrenalin v podání OMEN od HP v Alze

Řada herních produktů od HP nazvaná OMEN láká náruživé hráče do gaming zóny v pražské a bratislavské pobočce Alza. Vytvořili jsme ji v temperamentním provedení, jež využívá geometrické tvary a červené osvětlení. Kombinace č…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho zákazníky jsme navrhli a zrealizovali komplexní POP kampaň s využitím totemů s LCD obrazovkami a podrobnými mapami prezentujícími jednotlivé značky zlatavého destilátu. Celkově se jedná o vizuálně i prostorově výrazné prvky na podporu prodeje prezentovaných produktů. Nakupující tak kromě totemu zaujme například nasvětlená výstavka jednotlivých druhů single malt (jednodruhových) whisky.

Whisky v tuzemsku nepatří zrovna k nejčastěji konzumovaným destilátům. Přesto tento prodejní segment roste, a tak se společnost Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic rozhodla podpořit prodeje touto POP kampaní, kterou mohou nakupující aktuálně potkat  v prodejnách Makro (na Slovensku Metro).

Mapa nakupujícím vysvětlí, jak která whisky chutná a odkud pochází

„Jejím cílem bylo zvýšit povědomí Čechů a Slováků o prezentovaných značkách lihovin,“ představuje hlavní koncept Ivana Plevková, trade marketing specialistka firmy Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic.

„Jelikož jsme kladli důraz na vzdělávání zákazníků, připravili jsme pro ně například podrobné mapy s chuťovým popisem jednotlivých whisky a zobrazením jejich palíren,“ uvádí Marek Končitík, sales director naší společnosti.

Nakupující se díky POP implementaci naučí lépe rozpoznávat odlišné chutě prodávaných značek whisky a pořídí si tak domů pro sebe právě tu nejlepší.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This