HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho zákazníky jsme navrhli a zrealizovali komplexní POP kampaň s využitím totemů s LCD obrazovkami a podrobnými mapami prezentujícími jednotlivé značky zlatavého destilátu. Celkově se jedná o vizuálně i prostorově výrazné prvky na podporu prodeje prezentovaných produktů. Nakupující tak kromě totemu zaujme například nasvětlená výstavka jednotlivých druhů single malt (jednodruhových) whisky.

Whisky v tuzemsku nepatří zrovna k nejčastěji konzumovaným destilátům. Přesto tento prodejní segment roste, a tak se společnost Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic rozhodla podpořit prodeje touto POP kampaní, kterou mohou nakupující aktuálně potkat  v prodejnách Makro (na Slovensku Metro).

Mapa nakupujícím vysvětlí, jak která whisky chutná a odkud pochází

„Jejím cílem bylo zvýšit povědomí Čechů a Slováků o prezentovaných značkách lihovin,“ představuje hlavní koncept Ivana Plevková, trade marketing specialistka firmy Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic.

„Jelikož jsme kladli důraz na vzdělávání zákazníků, připravili jsme pro ně například podrobné mapy s chuťovým popisem jednotlivých whisky a zobrazením jejich palíren,“ uvádí Marek Končitík, sales director naší společnosti.

Nakupující se díky POP implementaci naučí lépe rozpoznávat odlišné chutě prodávaných značek whisky a pořídí si tak domů pro sebe právě tu nejlepší.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This