Nápoje Fanta sázejí na Halloween

Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.

Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS

Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho zákazníky jsme navrhli a zrealizovali komplexní POP kampaň s využitím totemů s LCD obrazovkami a podrobnými mapami prezentujícími jednotlivé značky zlatavého destilátu. Celkově se jedná o vizuálně i prostorově výrazné prvky na podporu prodeje prezentovaných produktů. Nakupující tak kromě totemu zaujme například nasvětlená výstavka jednotlivých druhů single malt (jednodruhových) whisky.

Whisky v tuzemsku nepatří zrovna k nejčastěji konzumovaným destilátům. Přesto tento prodejní segment roste, a tak se společnost Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic rozhodla podpořit prodeje touto POP kampaní, kterou mohou nakupující aktuálně potkat  v prodejnách Makro (na Slovensku Metro).

Mapa nakupujícím vysvětlí, jak která whisky chutná a odkud pochází

„Jejím cílem bylo zvýšit povědomí Čechů a Slováků o prezentovaných značkách lihovin,“ představuje hlavní koncept Ivana Plevková, trade marketing specialistka firmy Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic.

„Jelikož jsme kladli důraz na vzdělávání zákazníků, připravili jsme pro ně například podrobné mapy s chuťovým popisem jednotlivých whisky a zobrazením jejich palíren,“ uvádí Marek Končitík, sales director naší společnosti.

Nakupující se díky POP implementaci naučí lépe rozpoznávat odlišné chutě prodávaných značek whisky a pořídí si tak domů pro sebe právě tu nejlepší.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This