Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Rémy Cointreau Whiskey POP

Češi a Slováci díky naší nové POP aplikaci lépe porozumí whisky. Rostoucí segment prodeje destilátů z kategorie whisky má podpořit nová POP kampaň zaměřená na vzdělávání zákazníků. Pro našeho klienta Rémy Cointreau a jeho zákazníky jsme navrhli a zrealizovali komplexní POP kampaň s využitím totemů s LCD obrazovkami a podrobnými mapami prezentujícími jednotlivé značky zlatavého destilátu. Celkově se jedná o vizuálně i prostorově výrazné prvky na podporu prodeje prezentovaných produktů. Nakupující tak kromě totemu zaujme například nasvětlená výstavka jednotlivých druhů single malt (jednodruhových) whisky.

Whisky v tuzemsku nepatří zrovna k nejčastěji konzumovaným destilátům. Přesto tento prodejní segment roste, a tak se společnost Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic rozhodla podpořit prodeje touto POP kampaní, kterou mohou nakupující aktuálně potkat  v prodejnách Makro (na Slovensku Metro).

Mapa nakupujícím vysvětlí, jak která whisky chutná a odkud pochází

„Jejím cílem bylo zvýšit povědomí Čechů a Slováků o prezentovaných značkách lihovin,“ představuje hlavní koncept Ivana Plevková, trade marketing specialistka firmy Rémy Cointreau Czech & Slovak Republic.

„Jelikož jsme kladli důraz na vzdělávání zákazníků, připravili jsme pro ně například podrobné mapy s chuťovým popisem jednotlivých whisky a zobrazením jejich palíren,“ uvádí Marek Končitík, sales director naší společnosti.

Nakupující se díky POP implementaci naučí lépe rozpoznávat odlišné chutě prodávaných značek whisky a pořídí si tak domů pro sebe právě tu nejlepší.

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This