Popai.cz: VÁNOČNÍ SUMÁŘ: JAK DAGO PODPOŘILO KLIENTY A JEJICH ZNAČKY
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. [pdf-embedder...
Miestopredaja.sk: Vianočný sumár: Ako Dago podporilo klientov a ich značky
Predvianočný čas je úplne kľúčový, čo sa týka predaja čohokoľvek. Je to tiež obdobie, keď sa vytvárajú tie najlepšie vystavenia, ktoré majú za úlohu osloviť čo najviac nakupujúcich.[pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Vánoční sumář: Jak DAGO podpořilo klienty a jejich značky
Předvánoční čas je naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Je to také období, kdy se vytváří ta nejlepší vystavení, která mají za úkol oslovit co nejvíce nakupujících. Jak si s tímto poradili v agentuře Dago? [pdf-embedder...
Martketing & Media 04/22: Retail v růžové záplavě
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací.
Mistoprodeje.cz: V Nestlé převzali diplom za PURINA v Mall Brno od DAGO
V Nestlé převzali diplom za PURINA v Mall Brno od DAGO.
POPAI.CZ: ZA PRODEJNÍ STĚNU PURINA ZÍSKALO DAGO OCENĚNÍ POP STAR MĚSÍCE ŘÍJNA 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
MAM 51-52/2021: Trendem je méně vizuálního smogu
Jak uplynulý rok změnil váš přístup k prezentaci v místě prodeje z pohledu rozpočtu a harmonogramu aktivit?
RETAILMAGAZIN.SK: ORIGINÁLNE VYSTAVENIE TOVARU DOTVORÍ VIANOČNÚ ATMOSFÉRU
Vianočnému sortimentu pomôže v predajni vyniknúť aj netradičné vystavenie. [pdf-embedder...
Retail News 12/2021: MÁME RÁDI MLADÉ A NEKLIDNÉ – JSOU KREATIVNÍ
Hlavním cílem je, aby výstupy, které zadavatel hledá, byly co možná nejlepší, mluvily jeho jazykem a ladily s jeho cíli a očekáváními. [pdf-embedder...
POPAI.CZ: Dago získalo celkem šest ocenění v soutěži POPAI Awards
Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. [pdf-embedder...
Retail News 09/2022: POŽADAVKY NA POS MĚNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST
Kromě samotného impulzu k nákupu budou POS v budoucnosti mnohem víc reprezentovat značku.