mistoprodeje.cz: POP STAR za červen 2023 je realizace Whiskas

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlásil vítěze soutěže POP STAR 06/2023. První místo získala realizace Whiskas, druhé místo Amundsen a třetí místo Royal Crown Cola. Hodnotilo se kreativní řešení, produkční provedení a potenciál upoutání...

Packaging Herald: POP mohou být z lepenky i ze dřeva

V oblasti in-store komunikačních prostředků POS/POP se pomalu ustupuje od laminovaných materiálů kvůli obtížné recyklaci plastové vrstvy. Výrobci a prodejci se zaměřují na udržitelná obalová řešení a využívají materiály s minimální zátěží pro životní prostředí. Výroba...

zboziaprodej.cz: Prodejní síla se skrývá v komunikaci

Emoce jsou důležitým nástrojem v místech prodeje a mohou pomoci posílit brand. In - store marketingová komunikace je stále důležitější součástí marketingového mixu, s výdaji téměř 10 miliard Kč v roce 2021. Nejčastěji se používá v kosmetických a drogistických...

Marketing & Media: Jde o to dobře vystavit a rychle prodat

V oblasti in store komunikačních prostředků jsou zákazníci opatrnější a mají vyšší požadavky. Výrobci POS zaznamenali větší obezřetnost ze strany klientů kvůli situaci s pandemií a válečným konfliktům. Udržitelnost je velkým tématem, ale zákazníci bojují s vyšší cenou...

Retail News: PRODEJNA JE PROSTOR PRO KOMUNIKACI K ZÁKAZNÍKOVI

Podle průzkumu Češi přiznávají, že reklama jim pomáhá při nákupu a až 38 % z nich nakupuje na základě reklamy. Nejčastěji jsou ovlivněni reklamami na potraviny, nápoje, elektroniku, drogerii a kosmetiku. Zákazníci chtějí být osloveni v místě prodeje a reklamy v tomto...

Retail News 10/22: Nepřehlédnutelný vstup na Natury na slovenský trh

ro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco

Loading...

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This