ZBOŽÍ A PRODEJ 3/2021: IN-STORE KOMUNIKACE MUSÍ LADIT S DOBOU

Retail svírá celosvětová pandemie. A nějakou dobu ještě bude. Existují obory, jako je FMCG a další, které z důvodu nařízení vlády nebyly ovlivněny, a dokonce nejsou postiženy nebo se jim při srovnání s předcovidovým obdobím obratově daří i více. Děje se tak ale na...

MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM

Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....

RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo

Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...

Retail News 12/22: Displej vždy výrazně podpoří prodej

Oblast retailu využívá jak permanentní, tak především dočasné typy displejů a jejich umístění. 

retail-news-2022-12-12-displej-vzdy-vyrazne-podpori-p

Pin It on Pinterest

Share This