RETAIL NEWS 09/2021: 3 ROLE KAMENNÝCH OBCHODŮ PO COVIDU
Budoucnost jistě přinese změny, ale kamenní obchody rozhodně nejsou na odpis.
ZAP MAG 284: VÍTĚZÍ TEN, KDO PRUŽNĚ REAGUJE
V posledním více než roce se maloobchod musel v mnohém přizpůsobit. Pandemie totiž měla velký a hlavně pozitivní vliv na prosazování moderních trendů.[pdf-embedder...
ZAP MAG 284: ŘÍZENÍ IN-STORE PROJEKTŮ ZEFEKTIVNÍ SOFTWARE
Koncem června připravila asociace POPAI CE seminář Retail Trouble Shaker. Jeho náplní byla osvěta k aktuálnímu trendu digitalizace procesů ve firmách, konkrétně efektivnímu využití softwarových systémů a programů, které pomáhají...
MAM 33/2021: POP-UP PRODEJNY JAKO VÝHRA
Uplynulé období bylo pro retail jízdou na horské dráze. Dočasné projekty mohly hodně zachránit.
MISTOPRODEJE.CZ: RED BULL PROJÍŽDÍ S FORMULÍ 1 ČESKÉ A SLOVENSKÉ PRODEJNY
V obchodech a na čerpacích stanicích napříč Českem a Slovenskem nyní poutá pozornost netradiční prezentace značky a produktů Red Bull s tématikou Formule 1.[pdf-embedder...
POPAI.CZ: UDRŽITELNOST SE V RETAILU DOSTÁVÁ DO POPŘEDÍ – KLIENTI ŘEŠÍ MATERIÁLY I PROVEDENÍ POS
Udržitelnost je zásadním tématem posledních měsíců. Většina klientů společnosti Dago řeší materiály, typ tisku i celkové provedení. Chce znát certifikáty a udržitelnost prezentuje např. u řetězců jako velký benefit pro samotné umístění displayů či jednotlivých...
MAM 30/2021: NEALKO ZKOUŠÍ PŘÍBĚHY
Zdravé, nebo ne? Na tom příliš nezáleží, žízeň musí být totiž hlavně vidět.
MAM 26-27/2021: UKAŽ MI, JAK BĚHÁŠ…
Jak nejlépe prodáte sportovní vybavení, oblečení a boty? No přece sportem.
MISTOPRODEJE.CZ: Ocenění POP STAR měsíce května 2021 získala realizace Grants
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR.
popai.cz: Mattoni prezentuje své novinky v originálních stojanech
Mattoni v rámci kreativního vystavení představuje zákazníkům své letošní revoluční novinky v originálních stojanech a paletových vystaveních. O jejich tvorbu se postarala in-store komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.