MARKETING & KOMUNIKACE 1/2021: NENÍ NAD ŽIVÝ KONTAKT SE ZÁKAZNÍKEM
Během pandemie bylo on-line nakupování pro obchodníky nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv - potraviny a zboží každodenní spotřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již dávno zřejmý trend....
IN STORE Slovakia 1-3/2021: Pozitívna rola P.O.P. komunikácie: Nebuďte prekážkou ani manipulátorom
Nákupné rozhodovanie je riadené emóciami. Avšak v jeho pozadí sú to predovšetkým zvyky, ktoré predurčujú obsah nákupného košíka. V tejto súvislosti je úlohou P.O.P. komunikácie narušiť naše konanie založené na zvyku, resp. vypnúť nášho autopilota, ktorý nás vedie k už vyskúšaným výrobkom a značkám.
Extra Místo prodeje: Čím vyniknout? Spojením materiálů a technologií
Produkční společnosti neustále přicházejí s technologickými novinkami a chtějí se blýsknout unikátními výstupy.
RETAIL NEWS 3/2021: POP má v komunikačním mixu nezastupitelné místo
Jak výrobci, tak i uživatelé prostředků in-store komunikace potvrzují významnou roli správně fungujících POP prostředků. Ty napomáhají nejenom ke zvýšení prodeje, ale zákazníci si je chválí i kvůli zjednodušené, a přesto atraktivní komunikaci v maloobchodním...
RETAIL NEWS 3/2021: SPRÁVNĚ ZVOLENÉ POS JAKO PODPORA PRODEJE FUNGUJE
Koronakrize ovlivnila i zadavatele POS. "Přesto letos uvidíme v obchodech velké množství vizuálně krásných realizací," říká Ing. Marek Končitík, Business Director společnosti DAGO. [pdf-embedder...
MARKETING & MEDIA 8/2021: Velké dilema lékáren
Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se pustit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka?
Marketing & Media 4/2021: U kávy prodává vůně i chuť
Retail News 12/2020: Mozek má řád
Stores 4/2020: Důležitou roli sehrají pohyb, světlo a zvuk
Stores 4/2020: Jak na dominantní prvky nejen v místě prodeje?
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.