Zboží&Prodej 5/20: O nákupu rozhoduje atmosféra
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Marketing&Media 20-21/2020: Konec chaosu v POS
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY
Retail News 5/2020: Místo prodeje se stává místem setkávání
Místoprodeje.cz: Nový nástavec Nakliku minimalizuje přenos viru
Prima TV: Vědci bojují proti koronaviru. Vymysleli způsob, jak se nedotýkat klik u dveří
Stores 1/2020: Ocenění POP STAR měsíce ledna 2020 získala kampaň Endcap Dakar 2020
Zboží a prodej 3/2020: Vystavení láká holografickou projekcí na tradičním trhu
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
Zboží a prodej 3/2020: POS a POP nemohou být sami vojáci v poli
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY [gravityform id="3"...
MAREKTING & MEDIA 10/2020: Jsou POS materiály zdrojem příjmu, nebo obratu?
BRANDS&STORIES 1/2020: Euroshop předvedl nejnovější technologie retailu
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.