Miestopredaja.sk: In-store aktivácia: Bez Zlatého Bažanta by Vianoce nestáli za to!
Nie vždy sa Štedrý deň podarí presne podľa našich predstáv. Keby išlo všetko ľahko, Vianoce by nestáli za to – to bolo motto sezónnej kampane ležiaka Zlatý Bažant, s ktorým oslovil publikum na slovenských predajných plochách. [pdf-embedder...
Marketing & Media 51-52/2022: Brand, design a udržitelnost
Kamenný retail zažil během rekonvalescence po covidu v letošním roce řadu událostí a změn.
Retail News 12/22: POPAI Awards 2022 zná své vítěze
Kamenný obchod a in-store komunikace se v nové éře retailu dostávají znovu na výsluní.
Retail News 12/22: Displej vždy výrazně podpoří prodej
Oblast retailu využívá jak permanentní, tak především dočasné typy displejů a jejich umístění.
Marketing & Media 50/22: Nenechte se spoutat tradicí
Být vidět během tradiční sezony vyžaduje značnou dávku odvahy, ne všechny značky se na to ale cítí
Miestopredaja.sk: Nová zimná edícia, ktorá vám dá krídla: Red Bull s príchuťou jablka a figy
Spoločnosť Red Bull opäť prichádza s novou sezónnou edíciou svojich energetických nápojov. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards
Marketing & Media 48/22: POPAI Awards: Wellen získal nejvíce ocenění
Zobrazit další příspěvkyVýsledky soutěže POPAI Awards 2022.
M&M 47/2022: Čerstvý pohled na tradiční obor
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
POP STAR za září 2022 je vystavení Pilsner Urquell
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 9/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Pilsner Urquell. [pdf-embedder...
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.