M&M 47/2022: Čerstvý pohled na tradiční obor
Udělat z důvěrně známé věci, jakou je nákup potravin, příjemně překvapivý zážitek, se snaží designéři po celém světě.
POP STAR za září 2022 je vystavení Pilsner Urquell
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 9/2022. Výhercem měsíce je realizace shop in shop Pilsner Urquell. [pdf-embedder...
Mam.cz: Fanta sází na Halloween i s vystavením v obchodech
Nové aktivace nápojů Fanta v kampani „Halloween na roztrhání“ na míru realizovala komunikační agentura Dago. [pdf-embedder...
Mistoprodeje.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. [pdf-embedder...
Popai.cz: Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit. [pdf-embedder...
Popai.cz: Využijte prodejní sílu sezonních POS – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádné překvapení, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezonou pro mnoho výrobků.
Retail News 10/22: Nepřehlédnutelný vstup na Natury na slovenský trh
ro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. [pdf-embedder...
M&M 41/2022: Místa, jež najdete po čichu
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Mistoprodeje.cz: Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“, pomocí které šíří ve spojení s SOS dětskými vesničkami povědomí o správné péči o chrup a zaměřuje se na osobní rozvoj a sebevědomí dětí.[pdf-embedder...
Popai.cz: Dago získalo zlato v soutěži POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze.
Retail News 12/22: Sezonní POS komunikace – emoce jsou v pozoru, podpora prodeje a budování značky v akci
Není žádným překvapením, že Vánoce, Valentýn, Velikonoce a další sváteční období jsou specifickou a silnou prodejní sezónou pro mnoho výrobků.