Retail News: PRODEJNA JE PROSTOR PRO KOMUNIKACI K ZÁKAZNÍKOVI

Podle průzkumu Češi přiznávají, že reklama jim pomáhá při nákupu a až 38 % z nich nakupuje na základě reklamy. Nejčastěji jsou ovlivněni reklamami na potraviny, nápoje, elektroniku, drogerii a kosmetiku. Zákazníci chtějí být osloveni v místě prodeje a reklamy v tomto...

mistoprodeje.cz: Vyhlášení cen P.O.P. Star za rok 2022 ovládl Božkov Republica

V sídle agentury ppm factum v Praze se konalo historicky první veřejné slavnostní předávání cen P.O.P. STAR za rok 2022. Vítězem se stala společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. se svým produktem Božkov Republica. Soutěž hodnotí shop in shop realizace v obchodech a markete...

RETAIL NEWS: Trendy v POS podle vítězů

Na zaujetí zákazníka mají tvůrci POS méně času než v minulosti, a proto je nutné, aby jejich produkty zaujaly okamžitě, upoutaly pozornost a z potenciálních zákazníků udělaly nakupující. Jak toho dosáhnout, prozradili vítězové 14. ročníku soutěže POPAI Awards....

Retailmagazin.sk: Správne zvolené POS ako podpora predaja funguje

Pri tvorbe efektívnych POS médií je dôležité poznať klienta, brand aj celé portfólio. Dodávateľ POS tak môže ponúknuť také aplikácie, ktoré sú technologicky vyspelé a zároveň maximálne podporia predaj.
retailmagazin.sk-06-2021

Pin It on Pinterest

Share This