Endcap pro Coca-Cola vás vtáhne do hry

Velký černý puk, po stranách dvě hokejky a v pozadí nadšení fanoušci – to jsou nejvýraznější prvky regálového čela, které si u nás nechala zhotovit Coca-Cola. Odkazuje na blížící se mistrovství světa v hokeji a jeho cílem je propojit tento zimní sport se značkou Coca-Cola coby známým podpůrcem sportovních aktivit.

Nový software zkrátí vyřízení zakázky až o tři čtvrtiny

Výroba v segmentu POS je velmi komplexní a kooperuje na ní celá řada subjektů. Už dávno jsme si kladli otázku, jak docílit toho, aby správa každého z našich projektů byla efektivnější – od samotné produkce až po umístění produktu v prodejně.

Na POPAI Awards 2019 jsme získali 5 nominací

Z nominačního večera soutěže POPAI Awards 2019 si do finále odvážíme skvělých 5 nominací. Počtem se tak držíme na stejné úrovni z loňska. Velké finále proběhne 13. června a o vítězství v něm zabojuje celkem 270 projektů nominovaných ve 44 kategoriích.

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větší prostor kreativní části kampaně.
Letošní hrdina kampaně Kofoly, robot Karel, se po televizních spotech, sociálních sítích a dalších kanálech dostává také do prodejen. V jednopaletovém vystavení jsme využili Karla jako dominantní prvek, který si zákazník snadno spojí s příběhem hledání kybernetické lásky z dalších částí kampaně. „Od předchozích let se vystavení liší nižším důrazem na množství vystaveného produktu. Celá polovina je věnována kreativnímu pojetí, abychom dosáhli zviditelnění značky v rámci kampaně,“ vysvětluje Jana Riegerová, trade marketing manager senior retail CS ze společnosti Kofola. K vidění byly stojany v prodejnách Globus a jsou také v prodejnách Aholdu a ve vybraných obchodech Hruška.

Celé vystavení jsme vytvořili z kartonu a má několik zajímavých vlastností. Je oboustranné, může proto stát samostatně v prostoru. Jeho zvláštností je také to, že v sobě neobsahuje paletu. Stojan s robotem Karlem je monolit, který kompletně sestavíme, dovezeme na místo a naplníme produkty. Tento postup byl zvolen kvůli složitosti stojanu. Bezpaletová konstrukce umožnila vytvořit oblé rohy stojanu a využít je pro branding. Značka je tak viditelná z jindy hůře využitelných úhlů. Vizuální přitažlivost kartonového provedení zvyšují 3D prvky a jejich vrstvení, například kolečko na hlavě robota a další součásti s industriální tematikou. „Jedná se o podobné řešení jako kartonový stojan Rajec, který uspěl v pařížském klání POPAI Euro Awards. Vyšší podíl imageové části celkové kompozice i tohoto vystavení zvyšuje atraktivitu a některé prodejny mají též z důvodu líbivosti sklon nechávat je na ploše i po skončení akce. Bude nás těšit, pokud se to zčásti podaří i s robotem Karlem,“ dodává Jana Riegerová z Kofoly.
V posledních dvou letech sledujeme používání atraktivnějších vystavení, která mají nejen podpořit prodej, ale zároveň zprostředkovat unikátní zážitek při setkání s takto prezentovanou značkou. S tím se mnohdy pojí přání klientů kompletnějšího servisu: sestavení ve výrobě, doprava na prodejnu a naplnění produkty. Jelikož důraz na kreativitu a vizuální přitažlivost vystavení dále sílí, očekáváme do budoucna nárůst počtu projektů realizovaných tímto způsobem.
Váš DAGO tým

Fotogalerie

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This