Zprávy z retailu: Jak DAGO připravilo klienty na Velikonoce?
Velikonoce jsou pro obchodníky dalším obdobím hned po Vánocích, kdy mohou popustit uzdu své fantazii a blýsknout se nějakým nápaditým vystavením.
Irsko letí na med od českých včel
Tullamore D.E.W. Honey byla uvedena na trh již na podzim loňského roku. Komunikační agentura Dago pro tuto novinku letos vytvořila samplingový stánek, který efektivně propaguje spojení českého medu a irské whisky.
Dago se zaměřilo na karton, chystá stavbu nové haly
V loňském roce jsme zaznamenali růst obratu v projektech z kartonu o 40 %.
Palírna U Zeleného stromu se chlubí destilační varnou a láká na nové příchutě rumu Heffron
V posledních týdnech jsme realizovali hned několik vystavení pro produkty české likérky Palírna U Zeleného stromu.
NEW EDGE: Představujeme se světu nové reality v novém levelu
Co se stalo na trhu POS komunikace během pandemické krize a proč jsme nyní silnější a efektivnější?
Retail v růžové záplavě: Hodnocení pro Marketing & Media
Jen málokomu se na svátek sv. Valentýna podaří vymanit ze stereotypu prvoplánových symbolů a sladkých barevných kombinací
Nové vystavení Veselé krávy od Daga se zalíbí dětem i dospělým
Sýry od Veselé krávy a oblíbené pochoutky Sýr a Křup uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka.
Vánoční sumář: Jak jsme v obchodech podpořili naše klienty a jejich značky
Předvánoční čas je samozřejmě naprosto klíčový, co se prodejů čehokoliv týče. Pro DAGO je to čas plný výzev.
Rozdáváme radost v Nestlé
Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.
Za prodejní stěnu Purina jsme získali ocenění POP STAR měsíce října 2021
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Prodejní stěna Purina.
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Letošní hrdina kampaně Kofoly, robot Karel, se po televizních spotech, sociálních sítích a dalších kanálech dostává také do prodejen. V jednopaletovém vystavení jsme využili Karla jako dominantní prvek, který si zákazník snadno spojí s příběhem hledání kybernetické lásky z dalších částí kampaně. „Od předchozích let se vystavení liší nižším důrazem na množství vystaveného produktu. Celá polovina je věnována kreativnímu pojetí, abychom dosáhli zviditelnění značky v rámci kampaně,“ vysvětluje Jana Riegerová, trade marketing manager senior retail CS ze společnosti Kofola. K vidění byly stojany v prodejnách Globus a jsou také v prodejnách Aholdu a ve vybraných obchodech Hruška.
Fotogalerie
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY