Léto, pivo… Hodně piva! Hodnocení pro Marketing & Media
Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
BIG SHOCK! láká na letní jízdu a expanduje permanentní vystavení do dalších prodejen Globus
Značka BIG SHOCK! představuje limitovanou edici a využívá nová permanentní vystavení ve 3 prodejnách Globus.
To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media
Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...
Úspěšná kampaň = sada více P.O.S.!
Víte, že většina nákupních rozhodnutí vzniká až v místě prodeje?
Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé
V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Sales promo v hobby marketech
![foto_sales-promo-v-hobby-15](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2012/02/foto_sales-promo-v-hobby-15.jpg)
O tom, že POS lze přizpůsobit i produktům mimo tradiční FMCG, není pochyb – ostatně vídáme podporu u telco, automotive či finančních služeb. Jak ale na atraktivní předvádění vrtaček, pil, brusek a jiných hobby produktů? Robert Bosch odbytová přichází s novinkou v Hornbachu.
Společnost Robert Bosch odbytová, s.r.o., pod koordinací p. Kukačky, ve spolupráci se spol. DAGO vyvinula nový typ promostolku do sekce hobbymarketů. V prodejnách pro kutily dosud není běžné využívat či předvádět jednotlivé prodávané produkty – vrtačky, brusky, pily atd. Zatímco promostolky a promoakce jsou v klasických hypermarketech typu Tesco či Interspar běžné, v tomto segmentu je často nevídáme.
V roce 2010 jsme mohli vidět posun v promoprezentacích v sekci elektro. Společnost Samsung přišla s prezentací novinek – telefonů. Set stojanů s možností otestování předváděla v nákupních centrech, mnohdy před Electroworldy. Tento projekt byl velmi úspěšný a kolemjdoucí bez pobídnutí testovali mobilní novinky, jejich přidanou hodnotu, prezentované funkce a nové aplikace. Celý projekt byl zastřešen promotérem, který dokázal promptně reagovat na dotazy jednotlivých případných kupujících.
Bosch přichází s předváděcím přenosným pultem, který bude možné zhlédnout v hobbymarketech v průběhu roku 2012. Stojan s označením Bosch bude doprovázen instruovaným promotérem.