Mazlíčkům dopřáváme víc než sobě
Česká republika je vyhlášeným národem pejskařů, v počtu psů na obyvatele se držíme na prvních příčkách Evropské unie. Nejedná se však jen o psy – nějakého domácího mazlíčka najdeme ve zhruba 70 procentech domácností, ať už se jedná o psy, kočky, králíky, morčata, či stále oblíbené rybičky.
Papoušek a hologram! JOJO se představuje pestrými vystaveními
Cukrovinky JOJO uniknou v těchto dnech pozornosti asi málokterého zákazníka. Pro jejich propagaci jsme vyrobili dva typy paletového vystavení, které jsou aktuálně k vidění ve vybraných prodejnách. První představuje značku pomocí hologramu, na druhém láká nakupující plyšový papoušek.
Becherovka na letišti ukazuje to nejlepší
Karlovarská Becherovka se rozhodla ukázat lidem z celého světa to nejlepší, co ve svém portfoliu má. Využívá k tomu náš shop-in-shop, které umístila na frekventované místo na pražském letišti. Kolemjdoucí si mohou dokonce přivonět k některým bylinkám, z nichž se známý alkoholický likér vyrábí.
Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost
Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.
Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil
Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.
Colu od Birellu najdete pod kohoutem
„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.
Regálové čelo Cappy láká na snídani
Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.
Otvíráme pobočku na Slovensku
Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.
Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru
Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.
Kamenné prodejny u elektroniky vedou
Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?
Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich jídlo, letní drinky a pozitivní atmosféra, kterou kolem sebe dokážou vytvořit, jsou pověstné. Na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Jednopaletí, které jsme pro populární italské nápoje vyrobili, mělo za cíl zvýšit povědomí o italském portfoliu společnosti Ultra Premium Brands a vytvořit tak vlastní „Aperitivo Italiano Moment“. Tedy zážitek, kdy se spotřebitel bude cítit uvolněně a jako v Itálii při přátelském setkání se skvělým chuťovým zážitkem. „Klíčové pro nás bylo také ukázat, že si v portfoliu italských značek najde svůj drink každý, ať preferuje sladké, či spíše hořké chutě. K tomu pomáhá chuťová osa zahrnutá v rámci vystavení,“ doplňuje brand manager značky Aperol Michal Vávřil.
Shop in shop na první pohled navozuje atmosféru italského stánku nabízejícího alkoholické a nealkoholické nápoje typické právě pro Itálii. Na jednom místě tak lze nakoupit nápoje značky Aperol, Campari, Cinzano a Crodino. Vystavení dominuje tabule, která přináší inspiraci na osvěžující drinky pro každý chuťový profil.
Pro navození té správné letní atmosféry je vystavení osazeno umělým pomerančovníkem, barovou deskou s kartonovými skleničkami a naaranžovanými plátky pomeranče, které jsou hlavním doplňkem italských letních drinků. „V rámci grafických návrhů jsme se, až na malé úpravy, které provázejí snad každý projekt, trefili designem na první dobrou. Klíčový vizuál byl krásně zpracovaný a o to lépe se s ním pracovalo,“ chválí si spolupráci Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago, a dodává: „Prozatím máme na vystavení samé kladné ohlasy, což nás velmi těší.“
Oranžová hraje prim
Aktivace, která se vyznačuje jasně oranžovou barvou Aperolu a hravou atmosférou, odráží společenský a bezstarostný pohled aperitivů z této italské rodiny. Jednopaletí je vyrobeno z kombinace kartonu, voštiny, plastu, dále je doplněno o maketu velké lahve Aperolu. Narazit na něj můžete v prodejnách Makro po celé České republice.
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY