Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech

Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…

Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu

Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…

I tento rok se snažíme pomáhat

Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.

Dago každým rokem přispívá na několik organiza…

Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce

Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…

Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus

V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich jídlo, letní drinky a pozitivní atmosféra, kterou kolem sebe dokážou vytvořit, jsou pověstné. Na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Jednopaletí, které jsme pro populární italské nápoje vyrobili, mělo za cíl zvýšit povědomí o italském portfoliu společnosti Ultra Premium Brands a vytvořit tak vlastní „Aperitivo Italiano Moment“. Tedy zážitek, kdy se spotřebitel bude cítit uvolněně a jako v Itálii při přátelském setkání se skvělým chuťovým zážitkem. „Klíčové pro nás bylo také ukázat, že si v portfoliu italských značek najde svůj drink každý, ať preferuje sladké, či spíše hořké chutě. K tomu pomáhá chuťová osa zahrnutá v rámci vystavení,“ doplňuje brand manager značky Aperol Michal Vávřil.

Připijme si na zdraví

Shop in shop na první pohled navozuje atmosféru italského stánku nabízejícího alkoholické a nealkoholické nápoje typické právě pro Itálii. Na jednom místě tak lze nakoupit nápoje značky Aperol, Campari, Cinzano a Crodino. Vystavení dominuje tabule, která přináší inspiraci na osvěžující drinky pro každý chuťový profil.

Pro navození té správné letní atmosféry je vystavení osazeno umělým pomerančovníkem, barovou deskou s kartonovými skleničkami a naaranžovanými plátky pomeranče, které jsou hlavním doplňkem italských letních drinků. „V rámci grafických návrhů jsme se, až na malé úpravy, které provázejí snad každý projekt, trefili designem na první dobrou. Klíčový vizuál byl krásně zpracovaný a o to lépe se s ním pracovalo,“ chválí si spolupráci Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago, a dodává: „Prozatím máme na vystavení samé kladné ohlasy, což nás velmi těší.“

Oranžová hraje prim

Aktivace, která se vyznačuje jasně oranžovou barvou Aperolu a hravou atmosférou, odráží společenský a bezstarostný pohled aperitivů z této italské rodiny. Jednopaletí je vyrobeno z kombinace kartonu, voštiny, plastu, dále je doplněno o maketu velké lahve Aperolu. Narazit na něj můžete v prodejnách Makro po celé České republice.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This