DAGO je superbrandem 2016

Naše společnost se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a…

Náš Milka endcup na ČT24

In-store komunikace má za cíl přimět zákazníky, aby se rádi vraceli. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila redaktorka České televize, kterou prodejnou v Letňanech provedli Daniel Jesenský, Managing partner naší společnosti a…

Úvod do mixologie v prodejně Makro

Se společností Brown-Forman Czechia distribuující značky prémiového alkoholu Jack Daniel’s, Pepe Lopez a další jsme společně vytvořili druhou generaci chytrých regálů, které tisknou recepty na míchané drinky dle výběru záka…

Rozhovor měsíce s Markem Končitíkem z DAGO

Čím se vyznačuje současný in-store marketing a jaké klade požadavky na značky i tvůrce POS materiálů, se můžete dozvědět v rozhovoru portálu Místoprodeje.cz s naším obchodním a marketingovým ředitelem Markem Končitíkem. Podle…

Orion vábí do světa cukrovinek proudem čokolády

Výrobce čokolád Orion společnost Nestlé Česko s.r.o se rozhodla zvýšit s naší pomocí hodnotu celé kategorie těchto výrobků a zároveň posílit frekvenci kupujících v sekci prostřednictvím exkluzivního vystavení svých produktů…

POPAI CE AWARDS ovládla loď Kapitána Morgana

Minulý týden proběhlo v Praze tradiční vyhlášení cen POPAI Central Europe Awards 2015. Naší společnosti se podařilo uspět se třemi realizacemi, z nichž pojízdný bar Loď Captain Morgan pro Stock Plzeň triumfoval čtyřmi oceněn…

Whisky festival z vás udělá experta

Společnost Rémy Cointreau, jež distribuuje řadu značek whisky a bourbonů, připravila pro české zákazníky Whisky festival. Je určen všem, kdo chtějí poznat nejoceňovanější světové whisky. Zákazníci mají šanci získat s nákupe…

Captain Morgan v novém plavidle

Značka karibského rumu Captain Morgan začala k prezentaci na promo akcích a festivalech využívat nový mobilní bar ve tvaru lodi, který pro ni vytvořila naše společnost. Atmosféru vedle působivého vzhledu a řezbářské práce p…

HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich jídlo, letní drinky a pozitivní atmosféra, kterou kolem sebe dokážou vytvořit, jsou pověstné. Na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

Jednopaletí, které jsme pro populární italské nápoje vyrobili, mělo za cíl zvýšit povědomí o italském portfoliu společnosti Ultra Premium Brands a vytvořit tak vlastní „Aperitivo Italiano Moment“. Tedy zážitek, kdy se spotřebitel bude cítit uvolněně a jako v Itálii při přátelském setkání se skvělým chuťovým zážitkem. „Klíčové pro nás bylo také ukázat, že si v portfoliu italských značek najde svůj drink každý, ať preferuje sladké, či spíše hořké chutě. K tomu pomáhá chuťová osa zahrnutá v rámci vystavení,“ doplňuje brand manager značky Aperol Michal Vávřil.

Připijme si na zdraví

Shop in shop na první pohled navozuje atmosféru italského stánku nabízejícího alkoholické a nealkoholické nápoje typické právě pro Itálii. Na jednom místě tak lze nakoupit nápoje značky Aperol, Campari, Cinzano a Crodino. Vystavení dominuje tabule, která přináší inspiraci na osvěžující drinky pro každý chuťový profil.

Pro navození té správné letní atmosféry je vystavení osazeno umělým pomerančovníkem, barovou deskou s kartonovými skleničkami a naaranžovanými plátky pomeranče, které jsou hlavním doplňkem italských letních drinků. „V rámci grafických návrhů jsme se, až na malé úpravy, které provázejí snad každý projekt, trefili designem na první dobrou. Klíčový vizuál byl krásně zpracovaný a o to lépe se s ním pracovalo,“ chválí si spolupráci Eva Perglová, projektová manažerka z agentury Dago, a dodává: „Prozatím máme na vystavení samé kladné ohlasy, což nás velmi těší.“

Oranžová hraje prim

Aktivace, která se vyznačuje jasně oranžovou barvou Aperolu a hravou atmosférou, odráží společenský a bezstarostný pohled aperitivů z této italské rodiny. Jednopaletí je vyrobeno z kombinace kartonu, voštiny, plastu, dále je doplněno o maketu velké lahve Aperolu. Narazit na něj můžete v prodejnách Makro po celé České republice.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This