Školení

Školení je určeno implementátorům POP projektů z řad zadavatelů, především specialistům trade marketingu, obchodníkům a nákupním manažerům.

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z řad zadavatelů, především specialistům trade marketingu, obchodníkům a nákupním manažerům.
Skladba školicích modulů je vždy adaptována na míru dle úrovně zkušeností konkrétních týmů od základních znalostí až po vysoce odborná a praktická témata vhodná i pro zkušenější odborníky v oblasti in-store komunikace. Cílem školení je odhalit potenciál místa prodeje jako komunikačního kanálu a zároveň ukázat konkrétní koncepty, jak vytvářet a implementovat funkční a účinné POP aplikace na základě modelů nákupního chování, očekávání a zvyků nakupujících zákazníků. Školení jsou velmi praktická, s rozsáhlou prezentací konkrétních příkladů a současně uznávaných teorií, modelů a výstupů z výzkumů.

Základní moduly

  1. Základy in-store komunikace, společenský kontext nakupování a shoppermarketing
  2. Principy nákupního chování a psychologie nákupního procesu
  3. Pravidla tvorby účinných POP médií prostřednictvím metody E.I.E.P.
  4. Trendy a inspirace v oblasti tvorby a exekuce POP médií
  5. Zadávání POP komunikačních projektů – briefování agentur a výrobců

Školení mohou probíhat v sídle naší společnosti nebo v sídle klienta.

Pin It on Pinterest

Share This