ŠKOLENÍ – DAGO

To nejlepší z Shop! Design Awards: hodnocení pro Marketing&Media

Ceny v globální soutěži Shop! Design Awards byly uděleny. Své favority z oceněných projektů vybrala naše projektová manažerka Annette Schulze. Vybrané projekty: AT&T M&M's Buff City Soap Všechny realizace jsou naprosto skvělé. Mnou vybrané realizace ale...

Nominace v POPAI Awards Paris pro Domácí kavárnu od Nestlé

V letošním ročníku soutěže POPAI Awards Paris 2022 získal nominaci náš projekt pro značky Starbucks a Nescafé Dolce Gusto v kategorii permanentních POS – jídlo a nápoje. Vystavení vyhrálo kategorii Potraviny v české soutěži POPAI Awards 2021. Shop in shop s názvem...

Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě

Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!

POS by měly zákazníka i pobavit

Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z řad zadavatelů, především specialistům trade marketingu, obchodníkům a nákupním manažerům.

Skladba školicích modulů je vždy adaptována na míru dle úrovně zkušeností konkrétních týmů od základních znalostí až po vysoce odborná a praktická témata vhodná i pro zkušenější odborníky v oblasti „marketing at retail“. Cílem školení je odhalit potenciál místa prodeje jako komunikačního kanálu a zároveň ukázat konkrétní cesty, jak vyjít POP prostředky vstříc modelům nákupního chování, očekáváním a zvyklostem nakupujících. Školení jsou velmi praktická, s prezentací konkrétních příkladů a současně uznávaných teorií a výstupů z výzkumů.

Základní moduly

  1. Základy in-store komunikace v kontextu marketingové komunikace
  2. Principy nákupního chování a psychologie nákupního procesu
  3. Principy práce s POP médii a místem prodeje jako komunikačním kanálem
  4. Materiály  a technologie využívané při výrobě POP prostředků
  5. Zadávání projektů – efektivní briefování agentur a výrobců

Školení probíhají v našem sídle nebo v sídle klienta.

Další články

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
Aktivace Coca-Cola je vítězem POP STAR 02/2023
Vystavení DAGO získala dvě nominace na ceny SHOP! France Awards 2023
Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly
Hrdinové Marvelu vyzývají k soutěži v in-store kampani Coca-Cola
undefined
undefined
undefined
Share This