Rozdáváme radost v Nestlé

Ve čtvrtek 20. ledna jsme slavnostně předali diplom ze soutěže POP STAR za nejlepší in-store realizaci měsíce října. Vítězná realizace prodejní stěny Purina je k vidění v brněnské prodejně Mall.cz. Tato prodejní stěna získala od odborné poroty celkovou známku 7,87 bodů z maxima 10 bodů.

Celkem šest ocenění jsme získali v soutěži POPAI Awards

Ve čtvrtek 25. listopadu se uskutečnilo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards, ve které jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace v místě prodeje na domácím i na zahraničním trhu. I letos jsme uspěli a odnášíme si celkem šest ocenění.

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z řad zadavatelů, především specialistům trade marketingu, obchodníkům a nákupním manažerům.

Skladba školicích modulů je vždy adaptována na míru dle úrovně zkušeností konkrétních týmů od základních znalostí až po vysoce odborná a praktická témata vhodná i pro zkušenější odborníky v oblasti „marketing at retail“. Cílem školení je odhalit potenciál místa prodeje jako komunikačního kanálu a zároveň ukázat konkrétní cesty, jak vyjít POP prostředky vstříc modelům nákupního chování, očekáváním a zvyklostem nakupujících. Školení jsou velmi praktická, s prezentací konkrétních příkladů a současně uznávaných teorií a výstupů z výzkumů.

Základní moduly

  1. Základy in-store komunikace v kontextu marketingové komunikace
  2. Principy nákupního chování a psychologie nákupního procesu
  3. Principy práce s POP médii a místem prodeje jako komunikačním kanálem
  4. Materiály  a technologie využívané při výrobě POP prostředků
  5. Zadávání projektů – efektivní briefování agentur a výrobců

Školení probíhají v našem sídle nebo v sídle klienta.

Pin It on Pinterest

Share This