Model jelení hlavy aneb 3D tisk jako nový prvek POS materiálu

V měsíci srpnu mohli zákazníci v prodejnách Ahold narazit na inovativní vystavení od společnosti DAGO s použitím nového prvku POS materiálů – 3D tisku. Vznikl tak originální shop-in-shop, který na první pohled zachycuje jedinečnou filozofii značky Jägermeister.

Pro Purinu jsme vytvořili unikátní shop-in-shop vystavení

Prodeje chovatelských potřeb v kamenných i internetových obchodech stále rostou. Češi, proslulí jako chovatelé domácích mazlíčků, se tak stávají lídry v segmentu pet food. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru krmiva je rozhodně jeho kvalita.

Big Shock! přináší hudební zážitek přímo do prodejen

Tradiční letní limitovaná edice energetických drinků Big Shock! MUSIC, která reprezentuje hravost hudebních zážitků a letních festivalů, na sebe nyní v obchodech upozorňuje pomocí unikátního vystavení ve tvaru sluchátek, které jsme v Dagu vytvořili.

Ocenění POP STAR měsíce února 2021 získala realizace JOJO

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace JoJo. V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční...

Správně zvolené POS jako podpora prodeje funguje

Úspěšné POS vychází z poznání klienta/zadavatele a brandu. Na ně navazuje určení si cíle, vytvoření strategie řešení POS, kontrola nákupního procesu, nalezení funkčních elementů pro prodej, nalezení benefitů, odlišností atd. Příprava těchto studií zabere více času než produkce samotného POS.

ŠKOLENÍ – DAGO

Naše společnost nabízí svým klientům v rámci přístupu DAGO CIS (Complex In-store Solution) nový, unikátní, prakticko-teoretický školicí program zaměřený na in-store komunikaci. Školení je určeno implementátorům POP projektů z řad zadavatelů, především specialistům trade marketingu, obchodníkům a nákupním manažerům.

Skladba školicích modulů je vždy adaptována na míru dle úrovně zkušeností konkrétních týmů od základních znalostí až po vysoce odborná a praktická témata vhodná i pro zkušenější odborníky v oblasti „marketing at retail“. Cílem školení je odhalit potenciál místa prodeje jako komunikačního kanálu a zároveň ukázat konkrétní cesty, jak vyjít POP prostředky vstříc modelům nákupního chování, očekáváním a zvyklostem nakupujících. Školení jsou velmi praktická, s prezentací konkrétních příkladů a současně uznávaných teorií a výstupů z výzkumů.

Základní moduly

  1. Základy in-store komunikace v kontextu marketingové komunikace
  2. Principy nákupního chování a psychologie nákupního procesu
  3. Principy práce s POP médii a místem prodeje jako komunikačním kanálem
  4. Materiály  a technologie využívané při výrobě POP prostředků
  5. Zadávání projektů – efektivní briefování agentur a výrobců

Školení probíhají v našem sídle nebo v sídle klienta.

Pin It on Pinterest

Share This