Další chuťovky z Pinterestu
Opět jsme pro vás vybrali zajímavé realizace, které jsme objevili na Pinterestu.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na Pi…
Jack Daniel’s oslavil 150. výročí s originálními regály v Tescu
U příležitosti 150. výročí založení první palírny Jack Daniel’s připravila společnost Brown-Forman pro zákazníky kampaň s limitovanou edicí whiskey Jack Daniel’s a prémiovými doprovodnými předměty. V obchodním řetězci Tesco…
Společnost Pet Center představila novou podobu poboček
Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…
Originální Metaxa party
S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…
Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů
Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…
Vítězství na POPAI Awards v Paříži pro tři naše projekty
Z letošního ročníku prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris putují do České republiky hned tři ocenění a všechna pro projekty realizované naší společností. Z Francie si přivezeme jedno zlaté umístění, jedno stříbrné a…
DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE
Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…
Metaxa domácí party a Kingswood Rosé s příjemným posezením se ciderem
Hned dvě realizace pro produkty z kategorie alkoholických nápojů jsme dostali od našich klientů příležitost vyvinout a implementovat do prodejen. Jednou z nich je originální regálový modul Metaxa, který radí zákazníkům, jak…
Vitana farmářské tržiště v hypermarketech
Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…
POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.
Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…
SLAVÍME 20 LET NA TRHU
![foto_slavime-20-let-na-tr32](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2013/03/foto_slavime-20-let-na-tr32-e1539849302306.jpg)
Naše společnost letos v březnu slaví kulaté dvacáté výročí svého působení na českém trhu. Za tu dobu se firma průběžně rozvíjela společně s celým oborem POP komunikace. Od našich úplných začátků v roce 1993 se trh dynamicky proměňoval a my jsme se na tento proces snažili vždy reagovat. Naposledy nedávným zavedením systémového přístupu CIS. Ten nám nyní umožňuje lépe začlenit reklamu v místě prodeje do integrovaného komunikačního mixu našich zákazníků a účinně zapojit i aktuální studie zákaznického chování a vnímání.
Vstoupili jsme na trh na počátku devadesátých let, tedy v období převratných ekonomických a celospolečenských změn. Tehdy jsme ještě byli česko-německou společností, která pracovala především pro zahraniční zákazníky. V roce 1997, po přátelské rozluce s německými kolegy, jsme se naplno rozhodli zaměřit především na český trh. Vedle úspěšného podnikání si společnost vytyčila také cíl pomáhat rozvoji celého oboru a kultivovat jej v rámci oborových asociací i ve spolupráci s konkurenčními firmami, které situaci vnímaly podobně. Přelom tisíciletí znamenal změnu pohledu na proces vývoje POP produktů. „Postupně jsme opouštěli od mnohdy neefektivní spolupráce s reklamními agenturami a začali jsme navrhovat vlastní originální typy POP médií. Tak jsme reagovali na potřeby našich zákazníků a vedle tradiční sériové výroby jim poskytovali doplňkový servis který zahrnoval především grafické a designérské práce, distribuci, instalaci, deinstalaci, zaměření specifických aplikací a podobně,“ vysvětluje výkonný ředitel společnosti Martin Vorel.
Nikdy nekončící proces inovací vyústil v roce 2012 v zavedení systémového přístupu CIS (Complex In-store Solution), který jsme připravovali přes dva roky. „Tento přístup reagoval na situaci, kdy již nestačilo vyrobit krásné a technicky dokonalé POP médium, ale bylo nutné přemýšlet o tom, jak jej dále diverzifikovat a zvýšit jeho prodejní efektivitu díky porozumění socio-behaviorálním aspektům místa prodeje,“ popisuje základní myšlenku přístupu Marek Končitík, obchodní a marketingový ředitel firmy. Základní myšlenkou je tak integrovat komunikaci v místě prodeje do komplexního komunikačního mixu klienta a zahrnout do ní znalosti chování a aspektů rozhodování specifických zákazníků, kteří nakupují konkrétní produkty a značky. Pro společnost DAGO je v současnosti cílem nebýt pro klienty pouhým výrobcem, ale stát se především strategickým partnerem schopným pracovat se shoppercentrickými informacemi a znalostmi již ve fázích vývoje s cílem maximalizovat zásah a efektivitu jednotlivých projektů. A co považujeme za vůbec největší úspěch uplynulých dvaceti let? „Naše dvacetiletá historie je pro nás tím největším závazkem do budoucna. Vyplatilo se nám naslouchat potřebám našich klientů, čímž jsme si získali jejich dlouhodobou přízeň, která nám pomohla překonat mnohdy turbulentní období. Důvěra a uznání zákazníků je naším největším úspěchem a současně největší výzvou a zodpovědností,“ uzavírá zakladatel naší společnosti Daniel Jesenský.