Retail Safari
Analyticko-kreativní návštěva cílových míst prodeje za účasti zadavatele a našich POP specialistů.
Součástí našeho systému DAGO CIS je i speciální nástroj Retail Safari. Jedná se o analyticko-kreativní návštěvu terénu za účasti zadavatele (marketing, trade marketing, sales atp. ) a POP specialistů (projektový a shopper specialista, technolog a designér).
Cíl Retail Safari
- Zrevidovat stávající in-store komunikaci klienta s cílem ji optimalizovat a inovovat
- Brainstorming ohledně nových in-store komunikačních aktivit (nová druhotná umístění, zvýraznění zboží v regále atp.)
- Upgrade stávajících a návrh nových POP aplikací
Realizace retail Safari
Půldenní až jednodenní návštěva vybraných míst prodeje se zaměřením na konkrétní produktové kategorie nebo značky. Diskuze možností, revize vlastních a konkurenčních POP aplikací, formulace zadání skrze shodu zástupců různých oddělení zadavatele, které následně rozpracujeme do konkrétních návrhů na základě zadání vytvořených přímo během návštěvy terénu.