Coca-Cola vsadila v restauracích na udržitelnost

Řada restaurací v Česku a na Slovensku prokoukne. Své hosty totiž přivítají novým zařízením venkovních zahrádek i vnitřních prostor, kterou jsme vyrobili pro Coca-Colu. Kladli jsme při tom důraz na udržitelný rozvoj a přírodní materiály.

Z paletového ostrova pro Heineken vyjíždí automobil

Blikající světla, osvětlený tubus a 3D efekty – to jsou nejvýraznější prvky našeho paletového ostrova pro radlery Zlatý Bažant, které nově poutají pozornost ve slovenských prodejnách. Stojan mimo jiné disponuje poměrně neobvyklou funkcí pohotového rebrandingu.

Colu od Birellu najdete pod kohoutem

„Chtělo by to přijít blíž a jednu plechovku si vzít,“ říkají si nejspíš zákazníci, kteří už v českých prodejnách spatřili naše regálové čelo pro novou Colu od Birellu. A je to správně! Toto vystavení chce totiž podnítit zvědavost a touhu objevovat.

Regálové čelo Cappy láká na snídani

Co může být lepšího než začít den výbornou snídaní, při které na stole nechybí džus z čerstvého
ovoce? Takové sdělení komunikuje naše nové regálové čelo, které jsme zhotovili pro nápoje Cappy.
Kolemjdoucí na prodejně vábí klasickými materiály, stylovým osvětlením i skutečnými potravinami.

Otvíráme pobočku na Slovensku

Od 1. června otevíráme novou slovenskou kancelář v Bratislavě. Díky tomu budeme moci rychleji reagovat na potřeby místního trhu a poskytneme zákazníkům stabilní zázemí pro jejich POS projekty a jejich následnou realizaci. Novinkou pro slovenské zákazníky bude také náš logistický systém pro online přehled a správu POP projektů.

Vyrábíme nástavec Nakliku. Minimalizuje přenos viru

Kliky jsou místo, kde se kupí velké množství bakterií a škodlivých látek. Proto je důležité, aby se lidé těchto míst dotýkali co nejméně. Spolu s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně jsme vyvinuli speciální plastový nástavec, díky němuž lze dveře s klikou otevírat předloktím. Díky principu svého využití získal tento vynález název „Nakliku“.

Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Sortiment Vitana a Hamé se dá pořídit přímo ve vánoční kuchyni

Produkty značky Vitana a Hamé zaujímají již tradiční místo v českých domácnostech. V síti hypermarketů řetězce Ahold nyní poutá pozornost netradiční prezentace paletového vystavení, která navozuje atmosféru provoněné vánoční kuchyně.

Pro značky Hamé a Vitana z portfolia společnosti Orkla jsme vytvořili originální koncept vystavení, které zákazníka navnadí na vánoční atmosféru a připomene mu vůni vánočního pečení.

„Vánoce jsou vůně cukroví, dobré jídlo a dárky. Ty pravé Vánoce jsou a vždycky byly od srdce. Emoce vánočních příprav, vůni cukroví a vánočky, radostnou atmosféru plnou světýlek, svíček a lásky jsme se pokusili přenést i do místa prodeje,“ doplňuje Šárka Drábková, shopper and customer development manager společnosti Orkla.

Z prodejny se ocitnete v kuchyni

Místo klasického shop in shopu má vystavení pojetí kuchyně se všemi produkty pro výrobu cukroví. Dominuje mu kuchyňská linka s rozsvícenou troubou, ve které se peče vánočka. Zákazník na jednom místě pohodlně nakoupí koření, marmelády, polevy, různé druhy cukrů a kypřicích prášků a další suroviny potřebné k pečení vánočních pochoutek. Velké regály na bocích nesou symboliku spíže, ve které se tyto trvanlivé potraviny uchovávají. Shop in shop tak splňuje veškeré vlastnosti, které má správný POS prostředek mít. Je funkční, originální, upoutá, vyvolá emoci a tím podpoří nákupní impulz.

„Na první pohled zaujmou doplňky paletového shop in shopu, jako je vánoční stromeček ozdobený a rozsvícený pomocí vánočních světýlek, pravé zdobené perníčky na plechu, které vypadají, jako by je před chvílí někdo vyndal z trouby, či váleček na těsto s vykrajovátky a zavěšená chňapka. Atmosféru doplňuje i vizuál rodiny, která peče cukroví,“ popisuje realizaci Lucie Michajlov, project manager společnosti Dago, která je autorem a realizátorem.

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This