Orion přináší do obchodů atmosféru Velikonoc

S velikonočními svátky jsou vedle pomlázky a barvených vajec spojeny i čokoládové dobroty pro koledníky. Na to nezapomíná ani přední výrobce čokolády Orion společnosti Nestlé, která se svým zákazníkům rozhodla zprostředkova…

Máme Shop! Global Award za Somersby

Sedmý ročník mezinárodní soutěže Shop! Global Awards zná vítěze nejlepších in-store realizací za rok 2016. Mezi oceněnými je také stojan cideru Somersby z dílny našeho týmu. Z maloobchodního veletrhu Euroshop v Dusseldorfu…

Nescafé Dolce s mixem kapslí na míru

Společnost Nestlé ve spolupráci s naší společností připravila pro příznivce kávy Nescafé Dolce Gusto možnost vytvořit si vlastní kolekci kapslí podle své chuti v unikátním pop-up store, v němž si mohou zákazníci sami vybrat…

GEM-GEN2 – máme nový informační systém

Náš tým DAGO se kromě zajímavých realizací může pochlubit ještě jednou zajímavou věcí. Je jí unikátní, na míru vytvořený informační systém GEM druhé generace, založený na platformě Lotus Notes od IBM.

„Ve společnosti DAGO…

Vánoční chuťovky z Pinterestu

Ani v prosinci jsme nezapomněli a vybrali jsme pro vás na Pinterestu zajímavé realizace. Jak jinak než s vánoční tematikou.
Nechte se inspirovat v naší fotogalerii nebo na

Díky za ocenění POPAI CE AWARDS 2016

Ve čtvrtek 24. listopadu proběhlo vyhlášení letošních POPAI Awards o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. A stejně jako v loňském roce si i letos nejvíce cen odnesla naše společnost. Uspěli jsme hned se…

DAGO partnerem POPAI průzkumu v segmentu HORECA

Segment hotelů, restaurací, pivnic, kaváren apod. často pro kontakt se zákazníky využívá nástrojů POP komunikace. Jejich funkci a vliv na spotřební chování, hodnotu značek a prodej podporovaných produktů právě v segmentu HO…

Pampers láká maminky interaktivním modulem

Jak zatraktivnit prostředí dětské sekce, konkrétně jednorázových plenek, a edukovat nakupující, jsme vymysleli společně se společností Procter & Gamble. V obchodním řetězci Globus jsme realizovali kampaň na podporu prém…

Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se do stejného stylu promění i všech stávajících 140 poboček v České republice a na Slovensku. O novou podobou obchodů i samotnou realizací se postaral náš DAGO tým.
Chceme být blíže zákazníkům, proto je nový design vzdušný a do prodejen je již zdaleka vidět. Obchody jsou koncipovány tak, aby se u nás lidé cítili příjemně a v širokém sortimentu se dobře orientovali,” říká Kateřina Holnová, marketingová ředitelka Pet Center CZ.

Návrh nového stylu in-store designu provozoven navazoval na nový vizuální styl značky Pet Center. Naším úkolem bylo reflektovat stávající prostorové rozložení i vybavení provozoven a využít existující systém regálů a dalších provozních elementů. To bylo na celém zadání to nejnáročnější – nalézt řešení, které by dokázalo využít současného hardwaru a přeměnit jej na moderní prostory, a to s minimálními nároky na investice. Zároveň jsme do provozoven chtěli vnést přehlednost a vzdušnost, zlepšit orientaci zákazníků i atmosféru prodejny a posílit tak nákupní zážitek.
Moderní vzhled obchodů je pro zákazníky připraven již v nově otevřených prodejnách v Jihlavě či Přerově a také v několika pobočkách v Praze. Do konce roku bude otevřeno ještě deset zcela nových prodejen a proměna čeká i všechny ostatní obchody Pet Center, kterých je na celém území Česka a Slovenska na 140.
Váš DAGO team

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This