Společnost Pet Center představila novou podobu poboček

Prodejce potřeb pro domácí mazlíčky Pet Center redesignuje prodejny a své zákazníky láká na vzdušnější a modernější prostředí. Modernizované pojetí in-store designu se netýká pouze nově otevřených prodejen, ale postupně se…

Originální Metaxa party

S nápadem, jak originálně ozvláštnit nadcházející letní party jsme přišli společně se společností Rémy Cointreau. Svým zákazníkům v Bratislavě nabízí během letních měsíců k pronájmu kontejner Metaxa Partyhaus zařízený jako…

Nescafé Dolce Gusto zve na kávu s novou podobou stojanů

Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Jako součást komplexní podpory jsme pro klienta zrealizovali moderní a elegantní vystavení, které nyní lák…

DAGO je nově partnerem výzkumného projektu POPAI CE

Znalost maloobchodního trhu v České republice je pro naší práci zásadní. Současně nám velmi záleží na jeho fungování, a proto jsme v DAGU přivítali možnost stát se partnerem výzkumného projektu asociace POPAI CE zaměřeného…

Vitana farmářské tržiště v hypermarketech

Praha, 9. května 2016 – Společnost Vitana, lídr v polévkové produktové kategorii, představila novou řadu polévek a rozhodla se podpořit launch lákavým vystavením. Zákazníky ke skvělým produktům lákala realizace, díky níž si…

POPAI Awards Paris – i letos se nám zadařilo.

Praha, Paříž, 7. dubna 2016 – Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris v úterý oznámila projekty, které postupují do červnového finále. Tři z nich realizovala naše společnost a již teď je jasné, že získají ve svých kate…

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Nápoj Fanta Black Blood Orange oslovuje především teenagery a jejich maminky. „Letošním maskotem je upír Drákula, který je podobně jako třeba vydlabaná dýně symbolem Halloweenu. Proto jsme požádali společnost DAGO, aby stojany z tohoto globálního konceptu vycházely,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manager značky Fanta. Dominantou stojanů se proto stal Drákulův hrad. Celkem jsme vyrobili kolem čtyř stovek kusů. Byly distribuovány v prodejnách Billa, Globus, Tesco a Albert. Část jich zamířila také do menších obchodů s potravinami, které pod žádný řetězec nespadají.

Zákazníka při prvním pohledu upoutá velká postava Drákuly, jak se svým hradem v pozadí cení zuby, a houpající se netopýr v hradní věži. Původně jsme navrhovali pavouka, ale nakonec jsme ho nepoužili, protože by mohl děsit až příliš. „Společně s Dagem jsme dobře zapracovali všechny kreativní nápady. Projevilo se to i v pozitivních reakcích, kterých se nám ke kampani dostává,“ komentuje Kateřina Třísková první ohlasy.

Technické řešení ušetřilo náklady

Strašidelný dojem na kupující „dýchne“ také díky modelu dřevěné otevřené rakve. 3D prvky mívají tu nevýhodu, že na vystavení zabírají hodně místa. Podařilo se nám zasadit rakev do stojanu tak, že kromě vyvolání působivého efektu obsahuje vystavené produkty, takže jsme prostor nakonec ušetřili.

Velkou předností této sady je nenákladné provedení z kartonu. Je možné ji flexibilně instalovat na regály a regálová čela nejrůznějších rozměrů. Každý díl je z pohledu konstrukce a grafiky dobře propracovaný, tudíž je lze dopravit do prodejny a zařezat je podle potřeby až na místě. Pro klienta to má výhodu ve větší flexibilitě a nižší nákladovosti.

Coca-Cola HBC se řadí mezi naše stálé zákazníky. Věříme, že společné strategické myšlení a otevřenost netradičním řešením, jakým je například kombinace ponurých barev s veselou postavičkou upíra, výsledek posunuly vpřed oproti běžným realizacím. Těší nás, že jsme se na tomto projektu mohli podílet.

Váš Dago tým

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Share This