Nápoje Fanta sázejí na Halloween
Halloween sice není typický český svátek, přesto pro obchodníky představuje skvělou příležitost k navázání kontaktu se zákazníky způsobem, jaký si jindy nemohou dovolit.
Podzim v Albertu: Pilsner Urquell opět sází na historii a tradici
Výrobce oblíbeného českého piva – společnost Plzeňský Prazdroj, spojil své síly s komunikační agenturou Dago.
Místa, jež najdete po čichu: Hodnocení pro Marketing & Media
Jako ve výstavních síních jsou představovány pekařské kousky v aktuálním hodnocení místa prodeje.
Získali jsme zlato v POPAI AWARDS PARIS
Prestižní evropská soutěž POPAI Awards Paris zná své vítěze. Vítězné projekty, které vybrala odborná porota, byly vyhlášeny 15. září v Paříži.
Na pomoc znevýhodněným dětem upozorňuje retailová kampaň od společnosti Mars
Značka žvýkaček Orbit od společnosti Mars připravila již posedmé kampaň s názvem „Work & Study“. Se vstupem na retailový trh jí pomohla komunikační agentura Dago.
O nepřehlédnutelný vstup Natury na slovenský trh se postarala agentura Dago
Pro uvedení pramenitých vod značky Natura na slovenský trh se společnost Coca Cola HBC rozhodla využít prodejní plochy řetězce Tesco. O vystavení se postaralo Dago.
Místa, která chcete vidět: Hodnocení pro Marketing & Media
Velkorysý prostor a emoce spojují to nejlepší z technologického retailu.
Úsměv, prosím! GSK a Dago prezentují správnou péči o chrup
Péče o chrup je celoživotní a každodenní záležitostí a týká se nás všech. Jak si poradit se správnou ústní hygienou, vám ukáže nové vystavení společnosti GSK a jejích značek Odol, Corega, parodontax a Sensodyne.
Albert provází zákazníky světem vína
V prodejnách Albert rozšiřují sortiment privátní značky vín Sommelier collection a prezentují jej zákazníkům v novém vystavení.
Birell si dám! Oblíbené ovocné nealko láká na dávku ovoce
Birell Radler se svým ovocným vystavením přináší příjemné vizuální osvěžení na prodejních plochách.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Nápoj Fanta Black Blood Orange oslovuje především teenagery a jejich maminky. „Letošním maskotem je upír Drákula, který je podobně jako třeba vydlabaná dýně symbolem Halloweenu. Proto jsme požádali společnost DAGO, aby stojany z tohoto globálního konceptu vycházely,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manager značky Fanta. Dominantou stojanů se proto stal Drákulův hrad. Celkem jsme vyrobili kolem čtyř stovek kusů. Byly distribuovány v prodejnách Billa, Globus, Tesco a Albert. Část jich zamířila také do menších obchodů s potravinami, které pod žádný řetězec nespadají.
Zákazníka při prvním pohledu upoutá velká postava Drákuly, jak se svým hradem v pozadí cení zuby, a houpající se netopýr v hradní věži. Původně jsme navrhovali pavouka, ale nakonec jsme ho nepoužili, protože by mohl děsit až příliš. „Společně s Dagem jsme dobře zapracovali všechny kreativní nápady. Projevilo se to i v pozitivních reakcích, kterých se nám ke kampani dostává,“ komentuje Kateřina Třísková první ohlasy.
Technické řešení ušetřilo náklady
Strašidelný dojem na kupující „dýchne“ také díky modelu dřevěné otevřené rakve. 3D prvky mívají tu nevýhodu, že na vystavení zabírají hodně místa. Podařilo se nám zasadit rakev do stojanu tak, že kromě vyvolání působivého efektu obsahuje vystavené produkty, takže jsme prostor nakonec ušetřili.
Velkou předností této sady je nenákladné provedení z kartonu. Je možné ji flexibilně instalovat na regály a regálová čela nejrůznějších rozměrů. Každý díl je z pohledu konstrukce a grafiky dobře propracovaný, tudíž je lze dopravit do prodejny a zařezat je podle potřeby až na místě. Pro klienta to má výhodu ve větší flexibilitě a nižší nákladovosti.
Coca-Cola HBC se řadí mezi naše stálé zákazníky. Věříme, že společné strategické myšlení a otevřenost netradičním řešením, jakým je například kombinace ponurých barev s veselou postavičkou upíra, výsledek posunuly vpřed oproti běžným realizacím. Těší nás, že jsme se na tomto projektu mohli podílet.
Váš Dago tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY