Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany.
Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Nápoj Fanta Black Blood Orange oslovuje především teenagery a jejich maminky. „Letošním maskotem je upír Drákula, který je podobně jako třeba vydlabaná dýně symbolem Halloweenu. Proto jsme požádali společnost DAGO, aby stojany z tohoto globálního konceptu vycházely,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manager značky Fanta. Dominantou stojanů se proto stal Drákulův hrad. Celkem jsme vyrobili kolem čtyř stovek kusů. Byly distribuovány v prodejnách Billa, Globus, Tesco a Albert. Část jich zamířila také do menších obchodů s potravinami, které pod žádný řetězec nespadají.
Zákazníka při prvním pohledu upoutá velká postava Drákuly, jak se svým hradem v pozadí cení zuby, a houpající se netopýr v hradní věži. Původně jsme navrhovali pavouka, ale nakonec jsme ho nepoužili, protože by mohl děsit až příliš. „Společně s Dagem jsme dobře zapracovali všechny kreativní nápady. Projevilo se to i v pozitivních reakcích, kterých se nám ke kampani dostává,“ komentuje Kateřina Třísková první ohlasy.
Technické řešení ušetřilo náklady
Strašidelný dojem na kupující „dýchne“ také díky modelu dřevěné otevřené rakve. 3D prvky mívají tu nevýhodu, že na vystavení zabírají hodně místa. Podařilo se nám zasadit rakev do stojanu tak, že kromě vyvolání působivého efektu obsahuje vystavené produkty, takže jsme prostor nakonec ušetřili.
Velkou předností této sady je nenákladné provedení z kartonu. Je možné ji flexibilně instalovat na regály a regálová čela nejrůznějších rozměrů. Každý díl je z pohledu konstrukce a grafiky dobře propracovaný, tudíž je lze dopravit do prodejny a zařezat je podle potřeby až na místě. Pro klienta to má výhodu ve větší flexibilitě a nižší nákladovosti.
Coca-Cola HBC se řadí mezi naše stálé zákazníky. Věříme, že společné strategické myšlení a otevřenost netradičním řešením, jakým je například kombinace ponurých barev s veselou postavičkou upíra, výsledek posunuly vpřed oproti běžným realizacím. Těší nás, že jsme se na tomto projektu mohli podílet.
Váš Dago tým
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY