POPAI Awards: Večer plný úspěchů, získali jsme titul Absolutního vítěze
Slavnostní vyhlášení již 16. ročníku soutěže POPAI Awards, které proběhlo 28. listopadu 2024 v O2 Universum, ocenilo nejlepší in-store komunikace roku. Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního...
Kofola přináší energii k objevování světa se Semtex AIR, in-store komunikaci zajistilo Dago
Chcete objevit energii a zažít svět? Přesně tuto možnost vám nabízí energetický nápoj Semtex, pokud se zapojíte do spotřebitelské soutěže s názvem Cesta světem. Kofola a.s. přichází s originální kampaní „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikaci zařídila společnost...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdiny a Dago přináší zážitek přímo v místě prodeje
Oblíbení hrdinové dorazili na Zemi díky skvělé spolupráci Coca-Cola a Marvel! Tuto unikátní kampaň doprovází poutavé vystavení v obchodech, které navrhlo a realizovalo Dago. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní prostor, který přitáhne pozornost zákazníků a vtáhne...
Coca-Cola fandí hokeji a na prodejních plochách je naprosto nepřehlédnutelná!
Coca-Cola je nápojovým partnerem českého hokeje, podporuje také ženský lední hokej i parahokej, ale především má nabitý marketingový kalendář s blížícím se Mistrovstvím světa. Šampionát letos v květnu proběhne v Praze a Ostravě, a tak bude výbornou příležitostí pro...
Jako v baru! DAGO vsadilo v shop-in-shopu pro tonik Kinley na kreativitu
Kreativita zpracování vystavení je přímo úměrná odvážnosti zadavatele. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodně platí a funguje. Důkazem toho může být nový shop-in-shop pro jeden z vlajkových nealkoholických produktů, a tím je tonik Kinley. DAGO pracovalo s poselstvím...
Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO představují kreativní shop in shopy pro „zlaté dědictví“ – tradiční paštiku Májka
Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu již od r. 2013, který je nejsledovanějším zimním lyžařským sportem v České republice. V souvislosti s blížícím se Mistrovstvím světa v biatlonu, které bude hostit Nové Město na Moravě v první půlce února, se značka rozhodla...
Christmas recap: Čím jsme oživili vánoční období v obchodech
Letošní vánoční rekapitulace bude o nápojích, které Češi milují. Všechny značky jsme v nejrůznějších obchodech podpořili nevšedními a výraznými vystaveními. Prohlédněte si je… Tradiční „santovská“ Coca Cola Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady. To si nejspíš většina...
Zasněžené Vánoce s plzeňským pivem? Ideální kombinace
Nevšední zážitek během nákupu častokrát nezažijete. Vánoční vystavení pro Plzeňský Prazdroj to však dokázalo díky unikátnímu spojení tradice piva Pilsner Urquell a neobvyklé technologie. K vidění je v obchodech u nás i na Slovensku. Vytvořit vánoční POS médium pro...
Z POPAI Awards 2023 si odnášíme osm ocenění včetně jednoho zlata!
Letošní POPAI Awards nám vykouzlily mnoho úsměvů! I přes špičkovou a vyrovnanou konkurenci jsme proměnili nominace hned několikrát. Největší radost nám samozřejmě udělalo 1. místo v kategorii Světelná komunikace, kde jsme zazářili s prémiovým endcupem pro Radegast....
Originální POS média pro nealko segment od Kofoly poutají děti i dospělé
Od poloviny září se nakupující mohli na prodejních plochách řetězců Albert a Globus setkat s novými POS médii, které jsme pro ně připravili ve spolupráci se společností Kofola. V hypermarketech Globus si v rámci kombinovaného shop in shopu minerálních vod získává...
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. Od té doby s ní spolupracujeme pravidelně. Pojďte se podívat, jak vypadá funkční a udržitelné POP v praxi.
Společnost AkzoNobel jistě znáte. I když si to možná neuvědomujete, na výsledky její práce narážíte každý den, ať už vás nohy zavedou kamkoli. Do jejího portfolia totiž patří barvy a další nátěrové hmoty značek Dulux, Hammerite, Xyladecor, Luxol a Supralux.
Jeden stojan, opakované použití
Z původního záměru vyrobit obyčejné kovové stojany pro prezentaci zboží jsme dokázali vytěžit něco víc. „V minulosti jsme si nechali vyrobit několik typů kovových stojanů pro různé značky, ale postupem času se nám stojany začaly hromadit na skladě. Proto bylo rozhodnuto o pozastavení výroby dalších stojanů a zaměření se na jejich opakované použití,“ vysvětluje Pavel Hrnčíř, trade marketing manager ze společnosti AkzoNobel Coatings CZ.
Investice, která se vrátí
V Dagu tak třetím rokem stojany pravidelně repasujeme a rebrandujeme tak, aby vyhovovaly komunikaci jedné vybrané značky z rodiny výrobků AkzoNobel.
Tyto stojany se nejvíce používají k prezentaci novinek. „Dříve se každý rok vyráběly kartonové stojany, které většinou vydržely jednu sezónu. Proto jsme se rozhodli zainvestovat větší peníze do výroby kovových stojanů, které budeme opakovaně využívat,“ vysvětluje svůj záměr Pavel Hrnčíř a dodává: „Jsou tři hlavní důvody, proč jsme přistoupili k tomuto konceptu:
- Stojany s barvami jsou většinou sezónní záležitost a téměř všechny stojany se po sezóně vracejí na sklad. V případě, že bychom k novinkám, které uvádíme téměř každý rok, vyráběli stojany stále nové a nové, neměli bychom je za chvíli na skladě kam dávat.
- Kovová konstrukce stojanů umožňuje jejich opakované užívání. Tím šetříme nemalé náklady na jejich výrobu, protože náklady na rebranding činí cca třetinu nákladů na výrobu kompletních kovových stojanů.
- Flexibilita společnosti Dago nám umožňuje připravit stejný branding na různé tvary kovových stojanů, což nám dává možnost jednotné komunikace na prodejnách.“
Každoroční údržba
Původně jednoduché stojany tedy každý rok projdou kompletní údržbou, během které převléknou kabát, aby mohly kolemjdoucím zákazníkům představovat nové a nové produkty. Klasická kovová konstrukce je doplněna o prvky z odolného kartonu a plastu, které se dají snadno vyměnit za jiné. Na unikátní stojany můžete v těchto dnech narazit ve velkých hobbymarketech, jako je například OBI.
Tato spolupráce ukazuje, že si v Dagu troufneme i na jiné obory, než je FMCG. Co na stojany říkáte?
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY