Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Tesco Mobile má velký shop in shop v Letňanech
Mobilní operátor Tesco Mobile otevřel shop in shop v prodejně Tesco v pražských Letňanech. Do této doby jako virtuální operátor využíval pro fyzický kontakt se zákazníky pouze menší pop up kontaktní místa, která jsme pro něj…
Budvar se spojil s Kofolou a předělal nápoje v Ternu
Českobudějovická prodejna Terno láká zákazníky předělanou kategorií piv a nealko nápojů. Je designově vzdušnější a přehlednější, což má vést ke zpříjemnění nakupování. Pilotní realizace je navržená podle výstupů ročního výz…
Devět ocenění z POPAI AWARDS, Captain Morgan je absolutní vítěz
Na letošních POPAI Awards o nejlepší in-store reklamní prostředky se nám opět podařilo uspět a získali jsme celkem devět ocenění pro sedm projektů včetně absolutního vítězství. To získalo vystavení Captain Morgan, které je…
Nové pokladní zóny od Nestlé zvyšují prodej cukrovinek o více než polovinu
Nestlé realizuje v Česku a na Slovensku dodávky pokladních zón do maloobchodních prodejen. Nese s tím spojené náklady a obchodům nabízí také výrazné zvýšení prodejů kategorie cukrovinek, které v testech dosáhly 57 %. Zajist…
I tento rok se snažíme pomáhat
Uvědomujeme si, že pokud se nám daří, nesmíme být lhostejní vůči těm slabším a nesmíme na ně zapomínat. Pokud něco pro ně můžeme udělat, měli bychom to brát jako samozřejmost.
Dago každým rokem přispívá na několik organiza…
V Electroworldu spolu s Nestlé vylepšujeme prezentaci kapslové kávy
Prodejce elektrospotřebičů Electroworld spouští v prodejnách redesign kategorie kapslové kávy. Aktuálně se testuje na dvou prodejnách, do konce roku jich bude dalších pět, v příštím roce zbývající. Projekt koordinujeme se záš…
Robot Karel je k zastižení v Albertu a Hrušce
Kampaň Kofoly s robotem Karlem zaměřenou na podporu nových příchutí probíhá také v in-store prostředí. Po Globusu nyní běží v prodejnách Aholdu a vybraných obchodech Hruška. V tomto vystavení dal klient proti minulosti větš…
Captain Morgan brázdí vody prodejen Globus
V průběhu července je v řetězcích Globus k vidění akční vystavení připomínající loď, které jsme pro značku Captain Morgan vytvořili. Vedle důrazu na prodejní akci je záměrem také rozvoj značky. Výrazným rysem je námořní sty…
Podařilo se nám proměnit všech pět nominací: Z POPAI Awards Paris si vezeme zlato, dvě stříbra a dva bronzy
Ve čtvrtek se nám podařilo proměnit všechny nominace a získali jsme první místo za vystavení Lego Duplo, druhé a třetí místo v kategorii nápojů pro Jaegermeister a Birell a druhé místo za playtable, u něhož si zákazníci v G…
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. Od té doby s ní spolupracujeme pravidelně. Pojďte se podívat, jak vypadá funkční a udržitelné POP v praxi.
Společnost AkzoNobel jistě znáte. I když si to možná neuvědomujete, na výsledky její práce narážíte každý den, ať už vás nohy zavedou kamkoli. Do jejího portfolia totiž patří barvy a další nátěrové hmoty značek Dulux, Hammerite, Xyladecor, Luxol a Supralux.
Jeden stojan, opakované použití
Z původního záměru vyrobit obyčejné kovové stojany pro prezentaci zboží jsme dokázali vytěžit něco víc. „V minulosti jsme si nechali vyrobit několik typů kovových stojanů pro různé značky, ale postupem času se nám stojany začaly hromadit na skladě. Proto bylo rozhodnuto o pozastavení výroby dalších stojanů a zaměření se na jejich opakované použití,“ vysvětluje Pavel Hrnčíř, trade marketing manager ze společnosti AkzoNobel Coatings CZ.
Investice, která se vrátí
V Dagu tak třetím rokem stojany pravidelně repasujeme a rebrandujeme tak, aby vyhovovaly komunikaci jedné vybrané značky z rodiny výrobků AkzoNobel.
Tyto stojany se nejvíce používají k prezentaci novinek. „Dříve se každý rok vyráběly kartonové stojany, které většinou vydržely jednu sezónu. Proto jsme se rozhodli zainvestovat větší peníze do výroby kovových stojanů, které budeme opakovaně využívat,“ vysvětluje svůj záměr Pavel Hrnčíř a dodává: „Jsou tři hlavní důvody, proč jsme přistoupili k tomuto konceptu:
- Stojany s barvami jsou většinou sezónní záležitost a téměř všechny stojany se po sezóně vracejí na sklad. V případě, že bychom k novinkám, které uvádíme téměř každý rok, vyráběli stojany stále nové a nové, neměli bychom je za chvíli na skladě kam dávat.
- Kovová konstrukce stojanů umožňuje jejich opakované užívání. Tím šetříme nemalé náklady na jejich výrobu, protože náklady na rebranding činí cca třetinu nákladů na výrobu kompletních kovových stojanů.
- Flexibilita společnosti Dago nám umožňuje připravit stejný branding na různé tvary kovových stojanů, což nám dává možnost jednotné komunikace na prodejnách.“
Každoroční údržba
Původně jednoduché stojany tedy každý rok projdou kompletní údržbou, během které převléknou kabát, aby mohly kolemjdoucím zákazníkům představovat nové a nové produkty. Klasická kovová konstrukce je doplněna o prvky z odolného kartonu a plastu, které se dají snadno vyměnit za jiné. Na unikátní stojany můžete v těchto dnech narazit ve velkých hobbymarketech, jako je například OBI.
Tato spolupráce ukazuje, že si v Dagu troufneme i na jiné obory, než je FMCG. Co na stojany říkáte?
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY