Frisco Night láká stojanem na noční život

Jemně perlivý alkoholický nápoj získal loni na podzim novou variantu Frisco Night. Plzeňský Prazdroj, a. s., tímto krokem reagoval na spotřebitelské chování hlavní cílové skupiny, tedy žen do 35 let, které navštěvují večírk…

Futuristická POP prezentace Samsung

Nová prémiová řada lednic a praček značky Samsung má v pražském showroomu kuchyňského studia Sýkora svou vlastní malou výstavu realizovanou naší společností. Společnost Samsung Electronics totiž uvedla na konci loňského rok…

Marketér roku 2015 – znovu jsme partnery

Protože nám záleží na českém marketingu, snažíme se ho růzými způsoby podporovat. Jednou z našich aktivit je již mnohaleté partnerství soutěže o Marketéra roku organizované Českou marketingovou společností, která právě vyhl…

Chytrý regál umí namíchat drinky

Míchané nápoje a lihoviny patří k sobě, proč tedy zákazníkovi nenabídnout návod, jak si udělat ten správný koktejl, přímo v obchodě? Díky novému „drink-mixovému“ regálu, který jsme zrealizovali pro firmu Brown-Forman Czechi…

Naše vítězství v POPAI AWARDS 2014

Devět. Přesně tolik ocenění jsme získali za naše P.O.P. aplikace přihlášené do mezinárodní soutěže o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech POPAI AWARDS. Odbornou porotu nejvíce zaujala POP aplikace p…

Unikátní POP pro M&M´s v TESCO

Vytvořit unikátní P.O.P. aplikaci pro cukrovinky nebývá jednoduché. Zákazníci navíc koupi těchto produktů často neplánují a sladkosti v košíku mnohdy skončí až na základě impulzního rozhodnutí. Společnosti Wrigley se ve spo…

Shop in shop ACER pro Alzu

Jak nalákat zákazníky obchodu s elektronikou, aby se nebáli vyzkoušet veškeré vystavené technologie značky Acer a případně si je i pořídili? Vsadili jsme na prostorný a elegantní shop-in-shop.
Společnost Acer využila aktuál…

JOJO shop-in-shop v TESCO

Nestle nám dalo v srpnu příležitost vytvořit specifické shop in shopy pro oblíbenou značku bonbónů JOJO. V tuzemských prodejnách Tesco tak vzniká specifický bonbónový svět, který zákazníky upoutá hned na první pohled. Shop-…

Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné

Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. Od té doby s ní spolupracujeme pravidelně. Pojďte se podívat, jak vypadá funkční a udržitelné POP v praxi.

Společnost AkzoNobel jistě znáte. I když si to možná neuvědomujete, na výsledky její práce narážíte každý den, ať už vás nohy zavedou kamkoli. Do jejího portfolia totiž patří barvy a další nátěrové hmoty značek Dulux, Hammerite, Xyladecor, Luxol a Supralux.

Jeden stojan, opakované použití

Z původního záměru vyrobit obyčejné kovové stojany pro prezentaci zboží jsme dokázali vytěžit něco víc. „V minulosti jsme si nechali vyrobit několik typů kovových stojanů pro různé značky, ale postupem času se nám stojany začaly hromadit na skladě. Proto bylo rozhodnuto o pozastavení výroby dalších stojanů a zaměření se na jejich opakované použití,“ vysvětluje Pavel Hrnčíř, trade marketing manager ze společnosti AkzoNobel Coatings CZ.

Investice, která se vrátí

V Dagu tak třetím rokem stojany pravidelně repasujeme a rebrandujeme tak, aby vyhovovaly komunikaci jedné vybrané značky z rodiny výrobků AkzoNobel.

Tyto stojany se nejvíce používají k prezentaci novinek. „Dříve se každý rok vyráběly kartonové stojany, které většinou vydržely jednu sezónu. Proto jsme se rozhodli zainvestovat větší peníze do výroby kovových stojanů, které budeme opakovaně využívat,“ vysvětluje svůj záměr Pavel Hrnčíř a dodává: „Jsou tři hlavní důvody, proč jsme přistoupili k tomuto konceptu:

  1. Stojany s barvami jsou většinou sezónní záležitost a téměř všechny stojany se po sezóně vracejí na sklad. V případě, že bychom k novinkám, které uvádíme téměř každý rok, vyráběli stojany stále nové a nové, neměli bychom je za chvíli na skladě kam dávat.
  2. Kovová konstrukce stojanů umožňuje jejich opakované užívání. Tím šetříme nemalé náklady na jejich výrobu, protože náklady na rebranding činí cca třetinu nákladů na výrobu kompletních kovových stojanů.
  3. Flexibilita společnosti Dago nám umožňuje připravit stejný branding na různé tvary kovových stojanů, což nám dává možnost jednotné komunikace na prodejnách.“

Každoroční údržba

Původně jednoduché stojany tedy každý rok projdou kompletní údržbou, během které převléknou kabát, aby mohly kolemjdoucím zákazníkům představovat nové a nové produkty. Klasická kovová konstrukce je doplněna o prvky z odolného kartonu a plastu, které se dají snadno vyměnit za jiné. Na unikátní stojany můžete v těchto dnech narazit ve velkých hobbymarketech, jako je například OBI.

Tato spolupráce ukazuje, že si v Dagu troufneme i na jiné obory, než je FMCG. Co na stojany říkáte?

Váš tým Dago 

OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY

Pin It on Pinterest

Dago s.r.o.
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
undefined
Share This