Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Birell Světlý uvádí po 30 letech novou recepturu
Jak upozornit zákazníky na to, že se Birell Světlý dočkal po třiceti letech vylepšené receptury?
Optice tradiční prodej přeje: HODNOCENÍ PRO MARKETING & MEDIA
V segmentu brýlí dochází k propojení onlinového a reálného světa, dbá se na udržitelné materiály. Vybrané optiky pro oborový časopis Marketing & Media hodnotil náš projektový manažer Jakub Petráš. 1. For art’s sake Mezi zajímavé řešení prodejního místa...
Přivítejte svátky jara… a tun čokolády taky
Velikonoce jsou významným svátkem, který obchodníkům dopřává spoustu prostoru ke kreativitě.
Stojany pro barvy AkzoNobel Coatings CZ: Každý rok nové, přesto maximálně udržitelné
Už před třemi lety jsme pro společnost AkzoNobel, která se zabývá prodejem dekorativních nátěrových hmot, vyrobili na první pohled obyčejné kovové stojany. Od té doby s ní spolupracujeme pravidelně. Pojďte se podívat, jak vypadá funkční a udržitelné POP v praxi.
Společnost AkzoNobel jistě znáte. I když si to možná neuvědomujete, na výsledky její práce narážíte každý den, ať už vás nohy zavedou kamkoli. Do jejího portfolia totiž patří barvy a další nátěrové hmoty značek Dulux, Hammerite, Xyladecor, Luxol a Supralux.
Jeden stojan, opakované použití
Z původního záměru vyrobit obyčejné kovové stojany pro prezentaci zboží jsme dokázali vytěžit něco víc. „V minulosti jsme si nechali vyrobit několik typů kovových stojanů pro různé značky, ale postupem času se nám stojany začaly hromadit na skladě. Proto bylo rozhodnuto o pozastavení výroby dalších stojanů a zaměření se na jejich opakované použití,“ vysvětluje Pavel Hrnčíř, trade marketing manager ze společnosti AkzoNobel Coatings CZ.
Investice, která se vrátí
V Dagu tak třetím rokem stojany pravidelně repasujeme a rebrandujeme tak, aby vyhovovaly komunikaci jedné vybrané značky z rodiny výrobků AkzoNobel.
Tyto stojany se nejvíce používají k prezentaci novinek. „Dříve se každý rok vyráběly kartonové stojany, které většinou vydržely jednu sezónu. Proto jsme se rozhodli zainvestovat větší peníze do výroby kovových stojanů, které budeme opakovaně využívat,“ vysvětluje svůj záměr Pavel Hrnčíř a dodává: „Jsou tři hlavní důvody, proč jsme přistoupili k tomuto konceptu:
- Stojany s barvami jsou většinou sezónní záležitost a téměř všechny stojany se po sezóně vracejí na sklad. V případě, že bychom k novinkám, které uvádíme téměř každý rok, vyráběli stojany stále nové a nové, neměli bychom je za chvíli na skladě kam dávat.
- Kovová konstrukce stojanů umožňuje jejich opakované užívání. Tím šetříme nemalé náklady na jejich výrobu, protože náklady na rebranding činí cca třetinu nákladů na výrobu kompletních kovových stojanů.
- Flexibilita společnosti Dago nám umožňuje připravit stejný branding na různé tvary kovových stojanů, což nám dává možnost jednotné komunikace na prodejnách.“
Každoroční údržba
Původně jednoduché stojany tedy každý rok projdou kompletní údržbou, během které převléknou kabát, aby mohly kolemjdoucím zákazníkům představovat nové a nové produkty. Klasická kovová konstrukce je doplněna o prvky z odolného kartonu a plastu, které se dají snadno vyměnit za jiné. Na unikátní stojany můžete v těchto dnech narazit ve velkých hobbymarketech, jako je například OBI.
Tato spolupráce ukazuje, že si v Dagu troufneme i na jiné obory, než je FMCG. Co na stojany říkáte?
Váš tým Dago
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY