Vedle emocí se soustřeďte i na pozitivní postoj
Představte si následující situaci: Navrhujete a prodáváte běžecké boty. Váš hlavní zákazník, běžec Martin, má už po čtyřicítce, miluje sport a běhat chodí pětkrát týdně. Nyní už zase trénuje na další půlmaraton a vy ho v té souvislosti můžete oslovit se svou nabídkou – novým párem skvělých běžeckých bot.
POP Trendy v Pet food kategorii
Vytvoření správné atmosféry prodejny je jeden z klíčových faktorů, které stimulují zákazníky k nákupu. Je důležité, aby se nakupující cítil dobře již při vstupu do prodejny a pocítil pozitivní emoce. Zákazník vnímá atmosfér…
Interiér prodejny: na co se zaměřit
Vytvoření správné atmosféry prodejny je jeden z klíčových faktorů, které stimulují zákazníky k nákupu. Je důležité, aby se nakupující cítil dobře již při vstupu do prodejny a pocítil pozitivní emoce. Zákazník vnímá atmosfér…
AR i umělá inteligence změní nákupní zkušenost
Vypadá to, že v následujících 12 měsících význam umělé inteligence (AI) a rozšířené reality (AR) výrazně vzroste. Předloni v létě zažila masové přijetí AR aplikace PokémonGo, letos už se na trh dostávají AR aplikace s již kon…
Aktuální trendy v oblasti POP/POS: efektivita, moderní technologie a interaktivita
Obor POP/POS se v několika posledních letech vyvinul v mnoha ohledech. Klienti kladou důraz na strategické a jasně definované cíle, proto je zapotřebí komplexní přístup, který využívá nejmodernější technologie. Pro nás to z…
Nový Albert na Chodově: Slibný krok na cestě k prodejně budoucnosti
Maloobchodní řetězec Albert otevřel v pražském Centru Chodov svůj nový hypermarket. Po rekonstrukci, jež zabrala pouhých 16 dní, získala prodejna modernější vzhled a širší sortiment, součástí je i nově pojatá vinotéka, peka…
Nový Albert na Chodově: Slibný krok na cestě k prodejně budoucnosti
Maloobchodní řetězec Albert otevřel v pražském Centru Chodov svůj nový hypermarket. Po rekonstrukci, jež zabrala pouhých 16 dní, získala prodejna modernější vzhled a širší sortiment, součástí je i nově pojatá vinotéka, peka…
Obchodní centrum jako svatyně konzumu
Po chodníku šla dobře oblečená atraktivní dívka, vedle ní o půl kroku zaostávala její o něco méně pohledná a líbivě oblečená kamarádka. Ta první zastavila před na fotobuňku otevřenými dveřmi do velké nákupní galerie a význa…
Co očekávají klienti nejčastěji od POS řešení?
Celková komunikace se zákazníky v místech prodeje se vyvíjí podle očekávání nakupujících. Tuto skutečnost si obchodníci velmi dobře uvědomují, a proto promítají vědomosti o svých zákaznících do konkrétních požadavků na samo…
Retail Safari v Düsseldorfu
Letošní cesta za inspirací v německém Düsseldorfu ukázala možnosti, jak se mohou prodejny stát příjemnou součástí volného času zákazníka.
V rámci návštěvy veletrhu Euroshop v Düsseldorfu jsme si nenechali ujít naši tradičn…
Střípky z POPAI PARIS
![IMG_4179 CZ (4) upraveno](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/04/IMG_4179-CZ-4-upraveno-1.jpg)
Popai v Paříži v nás každý rok budí velká očekávání, co uvidíme nového z technologických postupů i designových nápadů. Letošní ročník sice probíhal na velmi zajímavém místě u řeky, ale prostor byl velmi omezený, tudíž se do areálu vešly pouze výstavní exponáty na rozdíl od loňska, kde byly také stánky výrobců vystavení a existovala možnost si s nimi osobně promluvit.
Za zmínku stojí velmi jednoduše, ale elegantně zpracované vystavení na luxusní šampaňské. Na první pohled působí opravdu prémiově a draze, přitom z produkčního pohledu to není nic složitého, ani nákladného, jak by se mohlo zdát. Jedná se o dřevěnou podstavu, ve které je umístěno vygravírované a prosvícené čiré plexisklo uchycené k další desce. Jde především o prezentační stojan, nikoliv prodejní. Pro tento prémiový produkt je to však jistě dostačující.
Další věc, nad kterou jsme se pozastavili, ale spíše v negativním slova smyslu, bylo obrandování regálu s pivem Skoll. Samozřejmě na první pohled plexi stoppery zaujmou, na druhou stranu si klademe otázku, nakolik je takovéto vystavení dostatečně významné pro tuto soutěž. Další věcí je praktičnost těchto stopperů, kdy by mohly být i nebezpečné, co se úrazu týče. Ideální úroveň dětských očí s ostře vyfrézovaným čirým plexisklem v nás vzbuzuje obavy. Nehledě na to, že ve chvíli, kdy kvůli poruše přestane stopper svítit, je snadno přehlédnutelný. V českém prostředí odhadujeme výdrž takového prvku zhruba na týden.
Poměrně zdařilé bylo vystavení pro Fuzetea. Na první pohled působí opravdu mohutným dojmem. Při pohledu zblízka pozná znalý člověk, že je ekonomicky brilantně vyřešené. Celé POS jsou pouze kovové rámy, v nichž je předpružený potištěný pentaprint a police doplněny o jednoduché osvětlení. Žádná drahá a těžká MDF nebo celokovová konstrukce.
Vystavení Jameson v alkoholové kategorii pro nás představuje přímou konkurenci, takže jsme se o něj zajímali blíže. Celkově stojan neoplývá ve složitosti nebo kreativitě zpracování ničím, co bychom nedělali v Česku. Určitě se však můžeme inspirovat, přinejmenším právě na vystavení s alkoholem, v osvícení topperu stojanu. Malinké žárovičky zasazeny v názvu budí velmi hezký dojem. Někdo by možná řekl, že to působí malinko cirkusově, ale osobně se mi tento nápad moc líbí.
Na závěr stojí za zmínku, že na rozdíl od Fuzetea nebo Jamesona, kde technologické zpracování bylo skvělé, ale jednoduché, se našlo mnoho aplikací především u prémiových produktů, kde byla namístě velká pochvala úrovně technologie a výroby. Jako příklad jsme zvolili pojízdný servírovací a prezentační kufřík Moet.
Anna Brůžková a Miroslav Obrátil, DAGO
-
Na první pohled vypadá toto vystavení draze, přitom z produkčního pohledu nejde o nic složitého.
-
Ostře vyfrézované čiré sklo v úrovni dětských očí vzbuzuje u tohoto vystavení obavy.
-
Toto vystavení pro Fuzetea zaujme svou odlehčenou konstrukcí a jednoduše řešeným osvětlením.
-
Na tomto vystavení pro Jameson nejvíce zaujmou malé žárovičky v nápisu.
-
Pojízdný servírovací a prezentační kufřík Moet vyniká svou propracovaností a vysokou technologickou úrovní.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY