Salute! To nejlepší z Itálie najdete na jednom místě
Italové si život umějí vychutnat. Jejich vášeň k životu je pověstná. A na to sází i nové vystavení pro Ultra Premium Brands, které vás mrknutím oka přenese do prosluněných italských ulic. Vydejte se s námi na cestu!
Tssst! Mattoni novým POS láká na své novinky
I letos vsadila Mattoni v rámci prodejního vystavení na originální stojany a paletová vystavení hrající všemi barvami.
Red Bull v retailu představuje limitovanou novinku
Nová aktivace, využívající rebrandované nosiče z loňska, se vztahuje k letní limitované edici energy drinku s příchutí meruňky a jahody.
Nové POS Tullamore D.E.W. ukazuje, co znamená irské grilování
K létu grilování prostě patří. Na to sází i nová prezentace irské whiskey Tullamore D.E.W. a její letní soutěž s grilovací tematikou.
Ondrášovka v novém kabátku mění i vystavení na prodejní ploše
Výrobce jedné z nejstarších českých minerálních vod Ondrášovka – společnost Kofola ČeskoSlovensko – zainvestoval do technologií, které myslí na ochranu přírody a odrážejí v sobě náročné požadavky na udržitelnost.
Zahradnictví, na značky: Hodnocení pro Marketing & Media
Hlavní podpora prodeje zahradnického sortimentu startuje právě teď. Galerie POS realizací ukazuje, co funguje.
Hisense Group představuje dva nové shop in shopy v nejnovějším showroomu Alza
Společnost Hisense Group ve spolupráci s námi připravila pro zákazníky showroomu Alza v pražských Chrášťanech zajímavý projekt, který přehledně prezentuje produkty bílé i černé techniky značek MORA a Hisense.
POS by měly zákazníka i pobavit
Naprostá většina nákupních rozhodnutí se odehrává na úrovni emocí. Jaké dnes existují prostředky k jejich ovlivnění?
Cirkulka od Kofoly myslí na udržitelnost i při výrobě POS
Kofola ČeskoSlovensko uvedla letos do maloobchodní sítě své tradiční nápoje Kofolu, Vineu a Rajec ve vratném skle.
DAGO se rozšířilo o novou kompletační halu v rekordním čase
Nové zakázky si žádají nové a větší prostory – proto jsme v dubnu otevřeli novou kompletační halu, která se nachází jen kousek od naší centrály ve Zdicích. Najít ji můžete v nedaleké Bavoryni. K čemu bude hala sloužit?
Střípky z POPAI PARIS
![IMG_4179 CZ (4) upraveno](https://www.dago.cz/wp-content/uploads/2019/04/IMG_4179-CZ-4-upraveno-1.jpg)
Popai v Paříži v nás každý rok budí velká očekávání, co uvidíme nového z technologických postupů i designových nápadů. Letošní ročník sice probíhal na velmi zajímavém místě u řeky, ale prostor byl velmi omezený, tudíž se do areálu vešly pouze výstavní exponáty na rozdíl od loňska, kde byly také stánky výrobců vystavení a existovala možnost si s nimi osobně promluvit.
Za zmínku stojí velmi jednoduše, ale elegantně zpracované vystavení na luxusní šampaňské. Na první pohled působí opravdu prémiově a draze, přitom z produkčního pohledu to není nic složitého, ani nákladného, jak by se mohlo zdát. Jedná se o dřevěnou podstavu, ve které je umístěno vygravírované a prosvícené čiré plexisklo uchycené k další desce. Jde především o prezentační stojan, nikoliv prodejní. Pro tento prémiový produkt je to však jistě dostačující.
Další věc, nad kterou jsme se pozastavili, ale spíše v negativním slova smyslu, bylo obrandování regálu s pivem Skoll. Samozřejmě na první pohled plexi stoppery zaujmou, na druhou stranu si klademe otázku, nakolik je takovéto vystavení dostatečně významné pro tuto soutěž. Další věcí je praktičnost těchto stopperů, kdy by mohly být i nebezpečné, co se úrazu týče. Ideální úroveň dětských očí s ostře vyfrézovaným čirým plexisklem v nás vzbuzuje obavy. Nehledě na to, že ve chvíli, kdy kvůli poruše přestane stopper svítit, je snadno přehlédnutelný. V českém prostředí odhadujeme výdrž takového prvku zhruba na týden.
Poměrně zdařilé bylo vystavení pro Fuzetea. Na první pohled působí opravdu mohutným dojmem. Při pohledu zblízka pozná znalý člověk, že je ekonomicky brilantně vyřešené. Celé POS jsou pouze kovové rámy, v nichž je předpružený potištěný pentaprint a police doplněny o jednoduché osvětlení. Žádná drahá a těžká MDF nebo celokovová konstrukce.
Vystavení Jameson v alkoholové kategorii pro nás představuje přímou konkurenci, takže jsme se o něj zajímali blíže. Celkově stojan neoplývá ve složitosti nebo kreativitě zpracování ničím, co bychom nedělali v Česku. Určitě se však můžeme inspirovat, přinejmenším právě na vystavení s alkoholem, v osvícení topperu stojanu. Malinké žárovičky zasazeny v názvu budí velmi hezký dojem. Někdo by možná řekl, že to působí malinko cirkusově, ale osobně se mi tento nápad moc líbí.
Na závěr stojí za zmínku, že na rozdíl od Fuzetea nebo Jamesona, kde technologické zpracování bylo skvělé, ale jednoduché, se našlo mnoho aplikací především u prémiových produktů, kde byla namístě velká pochvala úrovně technologie a výroby. Jako příklad jsme zvolili pojízdný servírovací a prezentační kufřík Moet.
Anna Brůžková a Miroslav Obrátil, DAGO
-
Na první pohled vypadá toto vystavení draze, přitom z produkčního pohledu nejde o nic složitého.
-
Ostře vyfrézované čiré sklo v úrovni dětských očí vzbuzuje u tohoto vystavení obavy.
-
Toto vystavení pro Fuzetea zaujme svou odlehčenou konstrukcí a jednoduše řešeným osvětlením.
-
Na tomto vystavení pro Jameson nejvíce zaujmou malé žárovičky v nápisu.
-
Pojízdný servírovací a prezentační kufřík Moet vyniká svou propracovaností a vysokou technologickou úrovní.
OZVĚTE SE, POMŮŽEME I VÁM S PODPOROU PRODEJE A BUDOVÁNÍM ZNAČKY