mistoprodeje.cz: Ze soutěže SHOP! France Awards 2023 si DAGO odváží zlato a stříbro
DAGO komunikační agentura získala zlatou a stříbrnou medaili na ceremoniálu SHOP! Awards Paris za vánoční vystavení Pilsner Urquell a shop-in-shop Sensodyne Nourish. Vystavení Pilsner Urquell využilo holofan a technologické provedení Jubilejní brány, zatímco Sensodyne...
Marketing & Media: Wellen má zlato ze Shop! Awards Paris za prodejnu Vodafone, Dago za vystavení Pilsner Urquell
České agentury Wellen a Dago získaly zlaté ceny na Shop! Awards Paris. Wellen získal ocenění za automatizovanou prodejnu Vodafone na pražském letišti, zatímco Dago získal zlato za vánoční vystavení Pilsner Urquell a stříbro za shop-in shopy Sensodyne Nourish. Soutěž...
Packaging Herald: POP mohou být z lepenky i ze dřeva
V oblasti in-store komunikačních prostředků POS/POP se pomalu ustupuje od laminovaných materiálů kvůli obtížné recyklaci plastové vrstvy. Výrobci a prodejci se zaměřují na udržitelná obalová řešení a využívají materiály s minimální zátěží pro životní prostředí. Výroba...
mistoprodeje.cz: Royal Crown Cola láká atmosférou jižanské Ameriky na osvěžení i soutěž
Společnost DAGO vytvořila pro Royal Crown Colu na prodejnách Albert a Kaufland speciální shop in shop, který přenáší atmosféru jižanské Ameriky. Zákazníci se mohou zúčastnit soutěže o zájezd do kolébky Royal Crown Coly. Vystavení nabízí dostatek místa pro zásobu produkt...
zboziaprodej.cz: Prodejní síla se skrývá v komunikaci
Emoce jsou důležitým nástrojem v místech prodeje a mohou pomoci posílit brand. In - store marketingová komunikace je stále důležitější součástí marketingového mixu, s výdaji téměř 10 miliard Kč v roce 2021. Nejčastěji se používá v kosmetických a drogistických...
Marketing & Media: Jde o to dobře vystavit a rychle prodat
V oblasti in store komunikačních prostředků jsou zákazníci opatrnější a mají vyšší požadavky. Výrobci POS zaznamenali větší obezřetnost ze strany klientů kvůli situaci s pandemií a válečným konfliktům. Udržitelnost je velkým tématem, ale zákazníci bojují s vyšší cenou...
Retail News: PRODEJNA JE PROSTOR PRO KOMUNIKACI K ZÁKAZNÍKOVI
Podle průzkumu Češi přiznávají, že reklama jim pomáhá při nákupu a až 38 % z nich nakupuje na základě reklamy. Nejčastěji jsou ovlivněni reklamami na potraviny, nápoje, elektroniku, drogerii a kosmetiku. Zákazníci chtějí být osloveni v místě prodeje a reklamy v tomto...
Retail News: RADEGAST LÁKÁ NA HOŘKOST I SVĚTELNÉ A ZVUKOVÉ EFEKTY. NOVÁ AKTIVACE ZASÁHNE LIDSKÉ SMYSLY
Společnost Plzeňský Prazdroj vytvořila nové aktivace piva Radegast, které jsou k vidění od ledna v některých hypermarketech Albert. Set POS materiálů obsahuje endcapy, paletový ostrov a regálový modul, které prezentují značku Radegast a další klíčové symboly. Endcap obs...
mistoprodeje.cz: Vyhlášení cen P.O.P. Star za rok 2022 ovládl Božkov Republica
V sídle agentury ppm factum v Praze se konalo historicky první veřejné slavnostní předávání cen P.O.P. STAR za rok 2022. Vítězem se stala společnost STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. se svým produktem Božkov Republica. Soutěž hodnotí shop in shop realizace v obchodech a markete...
mistoprodeje.cz: POP STAR za únor 2023 jsou realizace Coca Cola a Staropramen
Portál Mistoprodeje.cz a společnost ppm factum vyhlásily vítěze soutěže POP STAR 02/2023. V únoru zvítězily realizace Coca Cola a Staropramen, třetí místo obsadila realizace Pilsner Urquell. Odborná porota hodnotila 9 in store pop realizací ve třech kritériích:...