Kamenné prodejny u elektroniky vedou

Veškeré dění se dnes přesouvá do virtuálního prostoru. Internetové prodeje raketově rostou. Téměř cokoliv je možné vyhledat a zakoupit ihned. Firmy napříč segmenty se přizpůsobují a elektronika není výjimkou. Kdo neumí oslovit zákazníky „skrz obrazovku“, ocitá na chvostu a prodeje klesají. Má v této době kamenný retail smysl?

Shop-in-shop Canonu v Lublani

Výrobce fotoaparátů Canon prodává nejen u nás, ale i v dalších více než dvou stovkách zemí světa. Působí také ve Slovinsku, kde hledal cestu, jak veřejnosti představit své portfolio tiskáren a fotoaparátů. Proto jsme zrealizovali designový promostánek, který vystavené zboží podpoří přímo v místě prodeje.

Na dakarské závody s Big Shockem!

Soutěž o projížďku v kamionu, který závodí ve světoznámé Rallye Dakar, je tady! Upozorňuje na ni limitovaná edice energetického nápoje Big Shock!, pro kterou jsme navrhli regálové čelo a paletový ostrov.

Naše projekty berou v soutěži POP STAR zlato a stříbro

Soutěže portálu Místoprodeje.cz o nejlepší in-store realizaci měsíce se s našimi projekty účastníme pravidelně a daří se nám v ní uspět. Proto nás těší, že se nám zadařilo i v celkovém hodnocení za rok 2019. První dvě příčky v soutěži POP STAR obsadila právě naše vystavení.

Tullamore D.E.W. má nové bary, v Makru je z něj vidět do Irska

Oblíbenou irskou whiskey Tullamore D.E.W. najdou zákazníci v nových barech. Nejde však o podniky, ale o paletová vystavení v českých a slovenských řetězcích, která jsme vyrobili. Distributor whiskey Mast-Jaegermeister tím představil přepracovanou vizuální identitu, kterou chce zaujmout mladší cílovou skupinu.

Stojan pro Fantu z krvavého pomeranče vystraší, i pobaví

Svátek všech strašidel Halloween je u nás stále populárnější. Společnost Coca-Cola nedávno představila limitovanou edici nápoje Fanta Black Blood Orange, který svou příchutí krvavého pomeranče kombinuje halloweenskou hravost a bláznivost. Vyrobili jsme pro tento výrobek výrazný stojan se strašidelnou tématikou.

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové světelné regály s možností jednoduchého rebrandingu, změny barvy a efektů nasvícení.

Návštěvníci mohou tyto nové P.O.P. aplikace aktuálně potkat ve Strážném na Šumavě, v Travel Free prodejnách. Hlavním prodejním artiklem těchto obchodů nejsou jednotlivé krabičky, ale celé kartony cigaret.

Hra s barvami díky pár klikům na ovladači

„Cílem bylo zaujmout zákazníka hned na první pohled a kladli jsme důraz i na tvorbu atmosféry a originální, prémiovou a uspořádanou image,“ přibližuje zadání Alena Šlechtová, projektová manažerka naší společnosti.

Nové cigaretové regály zohledňují pravidla zákaznického rozhodování i praktičnosti. Nabízejí  širokou možnost obměny a zákazníky zaujmou už z dálky díky LED osvětlení. Velkým pozitivem celé aplikace je jednoduchý rebranding regálů, jehož lze dosáhnout i s pomocí RGB LED efektu. „ dálkovým ovládáním je možné jednoduše volit barvu jednotlivých světelných efektů či nastavit časovou smyčku s opakující se proměnou barvy,“ přibližuje princip Alena Šlechtová.

„Touto instalací chceme zahraničním turistům v tuzemsku nabídnout vysoký standard při nákupu našich produktů. Viditelnost, uspořádanost a přehlednost v obchodě je totiž klíčovým faktorem při výběru z nabízeného sortimentu,“ vychází ze svých zkušeností Robert Bieda, trade marketing manager ze společnosti Imperial Tobacco.

Váš Team DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This