HP poutá hráče k hernímu oltáři

Hewlett Packard (HP) má ve svém portfoliu notebook zaměřený na hráče nazvaný HP Omen. K příležitosti jeho vydání se rozhodla využít na vybraných prodejnách výrazný stojan, který působí vizuálně i zvukově. Stojan, který jsme…

POPAI Masters Chicago

V říjnu se v Chicagu uskuteční tradiční POPAI University Master´s Program. Prestižní vzdělávací program se zaměří například na využití neuromarketingu, design a kreativitu, nákupní chování a další témata z oblasti shopper m…

GlaxoSmithKline SIS v Globusu

Společnost GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (GSK) se rozhodla využít shop-in-shop v plzeňském a pražském Globusu k prezentaci svých zubních značek. Kruhový stojan prezentuje značky Sensodyne, Paradontax a Corega. Vystave…

3D CHALUPY OD NESTLE V GLOBUSU

Společnost Nestlé v červnu a červenci podporuje prodej všech značek bonbonů. Činí tak pomocí soutěže „S bonbóny tě baví svět!“ ve spolupráci s portálem chatyachalupy.cz. Výherci v ČR i na Slovensku si užijí celkem 42 pobytů…

In-store v Šanghaji a Pekingu

Právě jsme se vrátili ze světa, kam jsme se vydali za dalším in-store dobrodružstvím s tradičním cílem inspirovat se a obhlédnout nové trendy v oboru P.O.P. komunikace. Tentokrát jsme zamířili do Číny. Nejprve na veletrh C-…

JOJO v Tesco přitahuje zákazníky uhrančivým kruhem

Značka bonbonů JOJO od minulého týdne podporuje prodeje ve vybraných prodejnách TESCO námi navrženými a vyrobenými regálovými čely s vířící fantazií v hlavní roli. Cílovou skupinou jsou trochu překvapivě mladé ženy. Kromě p…

Baileys ve stylové vaně

Našemu klientovi STOCK Plzeň, distributorovi známého likéru jsme do vybraných prodejen TESCO k uvedení nového dárkového balení dodali pravou stylovou koupelnovou vanu. Originální vystavení mělo za cíl vzbudit pozornost a zá…

Světelné regály pro Imperial Tobacco

Naše společnost přišla s elegantním a jednoduchým řešením, jak zaujmout potenciální zákazníky značek společnosti Imperial Tobacco hned při příchodu do obchodu. Pro svého klienta jsme navrhli, vyrobili a instalovali nové světelné regály s možností jednoduchého rebrandingu, změny barvy a efektů nasvícení.

Návštěvníci mohou tyto nové P.O.P. aplikace aktuálně potkat ve Strážném na Šumavě, v Travel Free prodejnách. Hlavním prodejním artiklem těchto obchodů nejsou jednotlivé krabičky, ale celé kartony cigaret.

Hra s barvami díky pár klikům na ovladači

„Cílem bylo zaujmout zákazníka hned na první pohled a kladli jsme důraz i na tvorbu atmosféry a originální, prémiovou a uspořádanou image,“ přibližuje zadání Alena Šlechtová, projektová manažerka naší společnosti.

Nové cigaretové regály zohledňují pravidla zákaznického rozhodování i praktičnosti. Nabízejí  širokou možnost obměny a zákazníky zaujmou už z dálky díky LED osvětlení. Velkým pozitivem celé aplikace je jednoduchý rebranding regálů, jehož lze dosáhnout i s pomocí RGB LED efektu. „ dálkovým ovládáním je možné jednoduše volit barvu jednotlivých světelných efektů či nastavit časovou smyčku s opakující se proměnou barvy,“ přibližuje princip Alena Šlechtová.

„Touto instalací chceme zahraničním turistům v tuzemsku nabídnout vysoký standard při nákupu našich produktů. Viditelnost, uspořádanost a přehlednost v obchodě je totiž klíčovým faktorem při výběru z nabízeného sortimentu,“ vychází ze svých zkušeností Robert Bieda, trade marketing manager ze společnosti Imperial Tobacco.

Váš Team DAGO

Fotogalerie

Pin It on Pinterest

Share This